Avatar billede slindex Nybegynder
22. januar 2005 - 18:46 Der er 1 kommentar

TomTom Go

Jeg har ved fejltastning slettet kortet over Scandinavien i min TomTom Go og kan ikke installere det igen. Sætter jeg kortet i navigatoren kommer meldingen: Ingen kort.
Prøver jeg at installere på PC-en, kan jeg se alle filer stadig er på SD korte.
Hvad gør jeg?
Avatar billede jakobskovgaard Nybegynder
29. januar 2005 - 23:17 #1
Har du prøvet at resette TT-go'en, mener der sidder en lille dims på bagsiden eller i bunden, kan ikke huske om man kan lave en hardreset ligesom på en PDA