Avatar billede michartmann Nybegynder
22. januar 2005 - 00:17 Der er 2 kommentarer

En tråd til at sende SMS'er med

Hej Eksperter,
Jeg ville høre om der er nogle som kender et eksempel hvorpå man kan ud fra en liste generere en række url forbindelser i ASP.
Jeg skal bruge det til at sende SMS'er ud til en række tilmeldte personer gennem en SMS-Gateway, der tager imod en bestemt konstrueret URL.
Hvordan kan det gøres effektivt også?
Avatar billede centauri Nybegynder
24. januar 2005 - 11:43 #1
SQL = "SELECT * FROM Medlemmer"
Set rs = conn.Execute(SQL)
If not rs.eof Then
  Response.write "<a href='http://www.Gateway.com'/send.asp?Nummer=" & rs("Nummer")&"&Besked=Test Bested.>Send</a>"
End If

Hvor den så henter alle numre af af en database ved navn Medlemmer.
Sammensætter så en liste med en link der hedder send for hvert nummer den finder i databasen. Hvor linket så er
f.eks
http://www.Gateway.com'/send.asp?Nummer+2520202020&Besked=Test Bested.

Håber det kan bruges ellers skal jeg har mere informationer om hvordan din URL skal udformes mm.
Avatar billede centauri Nybegynder
22. april 2009 - 09:14 #2
Desværre ingen brugbare svar her så lukker spørgsmålet.