Avatar billede cssfreak Nybegynder
20. januar 2005 - 18:55 Der er 18 kommentarer

Hvilket anti virus program er bedts ?

hej igen...

nu vil jeg gerne vide det !!!

Hvilket anti virus program er bedst ???

har prøvet lidt af hvert efterhånden både avg, bitdefender og norton meeeeeen er ikke helt tilfredse med dem !!!

Norton fylder fx ALT for meget og gør pc for sikker, så den er ret langsom !

og bitdefender var O.K men det tog al for lang tid at scanne for viruses (ca. 3 timer) og nogle gange lukkede programmet bare sådan uden videre !!!

jeg har selv windows xp...

Så hvilket program er bedts ???

jeg har egentligt ingen krav til programmet jeg er villig til at betale bare jeg får noget der virker ! :D

hvis i evt har nogle link hvor de har testet anti virus programmer så ville det være fedt !!!

på forhånd tak...

110 point på spil her
Avatar billede kalp Novice
20. januar 2005 - 18:57 #1
Avatar billede cssfreak Nybegynder
20. januar 2005 - 18:59 #2
I må forresten gerne komme med nogle begrundelser evt nogle erfaringer
Avatar billede kalp Novice
20. januar 2005 - 19:01 #3
Avast = Gratis

En grund hehe

Og så holder det rent faktisk min pc ren for virus... en smart funktion er, at man kan scanne sin computer før windows loader hvilket i visse tilfælde kan betyde meget for om du kan slette bestemte typer vira eller ej. Men måske kan andre virus programmer også dette.:)
Avatar billede cssfreak Nybegynder
20. januar 2005 - 19:04 #4
ja lige præcist avast har jeg dårlige erfaringer med !!!

min tidligere pc gik helt amok da jeg fik avast og jeg var e´gentligt ikke særlig overasket over programmet !
Avatar billede cssfreak Nybegynder
20. januar 2005 - 19:28 #5
er der ikke andre der vil svare ???

jeg ved at i ved noget om det !
Avatar billede cookie_ll Nybegynder
20. januar 2005 - 19:28 #6
cssfreak >> Jeg er ellers helt enig med Kalp. Havde (har) selv en betalingsudgave af Norton, men er ikke vildt imponeret over den, så har afinstalleret den igen til fordel for Avast.

Men du kan da lige få nogle links til et par andre, som også er ganske OK - og gratis ;o):

Grisoft AVG
http://www.grisoft.com/us/us_index.php

AntiVir
http://www.free-av.com/

Safe surfing!

//Cookie_ll
Avatar billede kalp Novice
20. januar 2005 - 19:30 #7
cssfreak>> måske var du bare uheldig?:)
Avatar billede cssfreak Nybegynder
20. januar 2005 - 19:37 #8
måske men jeg faldt også over denne hjemmeside lige her lidt siden !

http://www.anti-virus-software-review.toptenreviews.com/

(det var grunden til bitdefender !)
Avatar billede pempem Nybegynder
20. januar 2005 - 19:40 #9
Jeg har prøvet Norton og det fik maskinerne til at gå helt amok. Er endt med McAfee 8.0i enterprise. Det er et kanon program og det får mine bedste anbefalinger
Avatar billede kalp Novice
20. januar 2005 - 19:42 #10
Man skal i første omgang sikrer sig, at pc'en er ren for virus og fejl (fx en ny installation) så undgå man de fleste problemer efter en installation af virus programmer.
Avatar billede cssfreak Nybegynder
20. januar 2005 - 19:50 #11
jaa ?? og ???

jeg skal bruge et anti virus program
Avatar billede cssfreak Nybegynder
20. januar 2005 - 19:52 #12
som i kan se ligger avast PRO enda på sidste pladsen !!!
Avatar billede cookie_ll Nybegynder
20. januar 2005 - 19:56 #13
cssfreak >> Undskyld, men er det ikke en lidt underlig tone at have på, når man spørger om hjælp/forslag?

Anyway, du har fået et par links. Prøv dem. Det er dem, der har fået de bedste anmeldelser - foruden Avast.

//Cookie_ll
Avatar billede cssfreak Nybegynder
20. januar 2005 - 20:03 #14
jaja undskyld jeg bliver bare lidt irerteret da jeg ikke kan finde et program som passer til mig...

men nu prøver jeg dem lige !
Avatar billede cookie_ll Nybegynder
20. januar 2005 - 20:07 #15
cssfreak >> OK, kan godt følge dig, men "skyd ikke budbringeren" ;o).

Tror ikke, du skal stole blindt på sitets bedømmelse, for Bitfender ligger jo som nr. 1 hos dem - et program, du ikke selv har været så vild med.

Mht din bemærkning om Avast Pro... det er Home Edition, vi anbefaler og ikke Pro. Stor forskel på brugernes krav og forventninger af disse to produkter....

Håber, du finder det, der passer dit system/behov bedst :o).

//Cookie_ll
Avatar billede visto Professor
21. januar 2005 - 12:45 #16
McAfee fjernede tekster fra et lille udmærket program jeg har, så det ikke kunne bruges, så det kasserede jeg.
AVG virker tilsyneladende udmærket, men på min maskine gik det i koma, når der kom en timeout i forb.m. mail-afsendelse i Outlook Express, hvorefter jeg måtte genstarte. Desuden er det irriterende, at det ser ud som om der sendes vedhæftede filer, når mailen har været igennem AVG's kværn.
AntiVir gik i stykker en gang jeg fik en virus, siden har jeg ikke turde stole på det.
Jeg havde på et tidspunkt Panda, som jeg var helt tilfreds med på alle måder, indtil jeg havde brug for support, der var helt umulig at få. Ved ikke om det stadig er sådan.
Efter en 30 dages trial har jeg nu købt et års licens til Kapersky Personal, som forekommer grundigt og solidt. Og den ene gang jeg i trial perioden havde brug for support gav de et præcist svar (normalt giver de ikke support i trial-perioden), så supporten forekommer også god. Så lige nu anbefaler jeg Kapersky.
Avatar billede visto Professor
21. januar 2005 - 12:49 #17
Desuden har jeg fra mange sider og stabilt igennem lang tid set Kapersky anbefalet som helt i top.
Avatar billede dotcom1 Nybegynder
21. januar 2005 - 12:51 #18
Brugeren cssfreak er tilsyneladende blevet lukket...