Avatar billede isal Nybegynder
20. januar 2005 - 11:59 Der er 4 kommentarer

Oprettelse af regnskabsår i C5 Light

Når jeg forsøger at oprette et regnskabsår i C5 Light som anvist i manualen, får jeg en dialogboks med følgende:

Fejl i start og slut datoer
Start skal være en dato og ligge udenfor eksisterende perioder.
Slut skal være en dato og ligge efter start.

Jeg kan ikke finde svar i manualen på, hvad jeg skal gøre for at komme videre.

Mvh. Isa
Avatar billede engvald Nybegynder
20. januar 2005 - 12:03 #1
Der er et problem med C5 L når det er en Demo version
Avatar billede blacks Mester
20. januar 2005 - 16:32 #2
Du skal i udviklingsmenuen gå til lst og rette på FinPerioder der skal første linie slettes. Det er en standart fejl i version 2,1
Avatar billede aadal_dk Nybegynder
17. marts 2007 - 13:43 #3
Sidder med version 4.0.Build #26 har samme problem men aner ikke lige hvordan man kommer in og ser i FinPerioder
Har fået Listbilleder op og har særm billedet "opsætning ad listbilledkald" kan ikke rigtig komme videre :(
Avatar billede aadal_dk Nybegynder
19. marts 2007 - 08:46 #4