Avatar billede hamsterboy Nybegynder
19. januar 2005 - 14:27 Der er 1 kommentar

Problemer med checkbox's i datagrid

Hejsa

Jeg har en datagrid med checkboxe i som jeg tjekker gennem, når der blever trykket på en knap...

Protected Sub btnPrint_OnClick(ByVal sender As Object, ByVal e As EventArgs) Handles btnPrint.Click
        Dim dgiGridItem As DataGridItem
        Dim chkSelected As System.Web.UI.WebControls.CheckBox

        For Each dgiGridItem In dgOrders.Items
            chkSelected = dgiGridItem.FindControl("chkPrint")

            If chkSelected.Checked = True Then
                Response.Redirect("SUCCESS")
            End If
        Next

    End Sub

chkPrint er checkboxen i datagriditem'et som jeg vil undersøge er checked eller ej.
Nu har jeg bare lavet en redirect, hvis der blver fundet en box der er checked, men det er selvfølgelig ikke det der er meningen i sidste ende...

Mit problem er at den aldrig redirecter, daq det lader til at alle checkboxe ikke er checked - uanset hvor mange jeg rent faktisk har checked inden jeg trykker på knappen...

Hvad kan skyldes dette?
Avatar billede hilton2305 Nybegynder
30. januar 2005 - 22:31 #1
Et skud i tågen - kan det tænkes at dit datagrid 'nulstilles' ved postback?