Avatar billede chult Nybegynder
19. januar 2005 - 08:26 Der er 8 kommentarer

Send E-mail til mange unden at vise alle modtager adresserne

Jeg skal lige høre om det er muligt at sende en mail til mange i Outlook 2003 uden at modtagerne kan se alle dem der er blevet sendt. Jeg ved godt man kan bruge et second hand program. Men det skal være i outlook 2003
Avatar billede foralias Praktikant
19. januar 2005 - 08:29 #1
Snildt du sender bare mailen til dig selv og tilføjer alle andre i BCC feltet.
Avatar billede foralias Praktikant
19. januar 2005 - 08:32 #2
Og kan du ikke se feltet, opretter du en ny meddelelse og trykker på menuen "VIS" deri kan du vælge BCC feltet.
Avatar billede chult Nybegynder
19. januar 2005 - 08:56 #3
Ja okay folkens.. Work with me here. BCC feldet? Jeg kan ikke bare trykke vis og få et bcc felt op.
Avatar billede foralias Praktikant
19. januar 2005 - 09:05 #4
Opret en ny meddelelse og i den trykker du på "VIS" der får du så en dropdown menu der ser nogenlunde sådan ud:
FORRIGE ->
NÆSTE  ->
SKRIFTTYPER ->
KODNING ->
BREVHOVED
FRA-FELT
BCC-FELT
INDSTILLINGER
VÆRKTØJSLINIER ->

Men husk det skal være inde i den nye meddelse.
Avatar billede hastek22 Nybegynder
19. januar 2005 - 09:13 #5
I den værktøjslinie hvor du har send "knappen" har du også en rubrik der hedder indstillinger - klik på pilen så får du en liste, hvor du kan vælge bcc feltet
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
19. januar 2005 - 14:25 #6
En mulighed er også blot at gå op i værktøjslinie - klik NY (meddelelse) - klik på fanen CC og herefter kommer der en oversigt frem over dit adressekartotek for du markerer navnene og klikker på feltet bcc.
Avatar billede foralias Praktikant
08. marts 2005 - 11:33 #7
chult -> fik du det til at køre?
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
23. juli 2005 - 22:40 #8
Ingen respons??