Avatar billede it-supporteren.dk Nybegynder
17. januar 2005 - 19:02 Der er 3 kommentarer og
4 løsninger

Hjælp til Logo til ny 10/20 kr`s butik

Hej

Er der nogen der kan komme med nogle forslag til et logo til en ny 10/20 kr`s butik som kommer til at hedde SkatteKisten.

Det må gerne være noget med en skattekiste selvfølgelig eller måske noget med nogle sværd ell. lign.

Regner med at butikken bliver som en slags sørøver tema.....

Håber på nogle gode svar, og på forhånd mange tak!!!
Avatar billede got-it Nybegynder
17. januar 2005 - 19:40 #1
Avatar billede sonnic Juniormester
17. januar 2005 - 20:05 #2
Da du nu selv har valg de emner der skal indgå i dit banner, har jeg forsøgt et skabe et udfra dine emner, en colage som selfølgelig kan ændres,skal det bruges til weeb eller print ?

http://www.villysonnichsen.dk/skat.jpg

Villy
Avatar billede weblex Nybegynder
17. januar 2005 - 21:32 #3
Hmmmm.... har jeg nu nosset i det, når jeg har lavet et helt banner?

http://www.sitecenter.dk/weblex/upload/view_alone.nhtml?profile=upload&UID=10515
Avatar billede it-supporteren.dk Nybegynder
17. januar 2005 - 21:43 #4
De der skattekister der er brugt, er der ikke ophavsret på dem????

Den du har lavet sonnic, har jeg selv set på google, så den kan man vel ikke bruge vel??

Med hensyn til farver, må det gerne holdes i så få farver som muligt, men stadig flot...

Weblex: :) ja det skulle ikke lige være et helt banner, men ellers et godt bud....

Det skal passe til en butikrude og til bæreposer.... Så det må heller ikke være for stort......

Ellers rigtig gode forslag.....
Avatar billede got-it Nybegynder
17. januar 2005 - 23:15 #5
www.got-it.org/stuff/Skattekisten1.JPG

Kan sagtens tegne en ny, hvis det er det? s:  -  kommer til at tage et par dage, for har en del arbejde..
Avatar billede sonnic Juniormester
18. januar 2005 - 09:47 #6
it-supporteren.dk: Du har fuldkommen ret, Det billede jeg har brugt af kisten findes i flere veriationer ude på Gogl. Jeg  havde undersøgt sagen, og fandt for det første ud af det ikke er beskyttet af Digimarc, desuden stammer det fra et Amerikansk Klipark, udgivet først på CD og siden lagt på nettet til fri Dowmload i 1999 af et datterfirma af CoralDraw.
Ang. farver kan det selfølge reducere til færre farver, men noget af effekten forsvinder jo, du skal blodt angive hvilke farver og antal du ønsker brugt til tryk.( Hvis det er f/4 til Plast poser er det jo ikke noget problem.)
Hilsen Villy.
Avatar billede it-supporteren.dk Nybegynder
19. januar 2005 - 12:00 #7
Jeg lukker, der var desværre ikke rigtig nogen af dem som kunne bruges.....Jeg takker for jeres tid, og deler halvdelen af pointene med jer....