Avatar billede soul_reaver Nybegynder
16. januar 2005 - 21:08 Der er 7 kommentarer

PWM problemer.

Jeg har et problem med min comp. den har følgende bundkort:
Abit AI7 med Uguru

Problemet er det at når jeg laver noget der bare kræver en smule, så kan jeg via ABIT EQ se at min PWM temp. er oppe på 70 grader.... Hvad er PWM og hvordan får jeg temp. ned?
Avatar billede screem_brille Novice
16. januar 2005 - 21:25 #1
PWM står for puls bredde modulator (oversat til dansk), det er en måde at regulere en dc spænding på, jo længere pulsen varer, jo højere en middelværdi vil den have *S*

Du for temperaturen ned ved at køle anderledes / bedre airflow ;)
Avatar billede soul_reaver Nybegynder
16. januar 2005 - 21:45 #2
Selv om jeg har kabinettet åbent så brokker den sig. Jeg har 3 kølere i selve kabinettet får at få kølet bedst muligt.
Hvor høj må PWM temp. blive ?
Avatar billede screem_brille Novice
16. januar 2005 - 21:50 #3
Der er ikke noget som hedder PWM temp, den temp du for oplyst er den temperatur som kredsen sikkert har (tvivler dog meget), umiddelbart ville jeg ikke tænke pokkers meget over det må jeg indrømme, sålænge maskinen er stabil, så ville jeg ikke bekymre mig *S*
Avatar billede screem_brille Novice
15. marts 2005 - 14:39 #4
Kan du ikke få lukket dette spørgsmål ?
Avatar billede screem_brille Novice
25. maj 2005 - 20:32 #5
noget feedback måske ?
Avatar billede screem_brille Novice
03. juni 2005 - 01:39 #6
noget respons måske ?
Avatar billede screem_brille Novice
22. september 2005 - 12:56 #7
Kunne man forvente noget feedback ?