Avatar billede worrax Nybegynder
16. januar 2005 - 14:09 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Projekt styrings system

Hej.

Er der nogen som kender et fedt (gratis) projekt styrings system..

Som kan følgene:

- Oprettelse af projekt.. og under hver projekt oprettelse af opgaver og underopgaver til hver opgave osv.

- Mulighed for uddeling af opgaver.

- Pris ... mulighed for at taste hvor meget hver opgave må koste..  og så noget så man kan se hvor meget hele projektet kommer til at koste..

- Mulighed for forskellige projekt og opgave stadier..    og så noget procent .. hvor langt opgaven er kommet..

Nogen der kender noget som kan dette?
Avatar billede bromer Nybegynder
16. januar 2005 - 14:16 #1
phpCollab. Hent det på http://phpcollab.sourceforge.net/
Avatar billede worrax Nybegynder
16. januar 2005 - 14:22 #2
ja, har jeg også kikkede lidt på.. men der er bare ikke mulighed for underopgaver ..  og pris for hver opgave
Avatar billede bromer Nybegynder
16. januar 2005 - 14:31 #3
Underopgaver er noger der bliver implementeret i version 2.6. Selvom der ikke er mulighed for at angive en pris kan du vel skrive det ind som en kommentar til opgaven.
Avatar billede worrax Nybegynder
16. januar 2005 - 15:28 #4
ja, okay.. men man mangler stadig den overordnede overskuelighed over hvad et projekt koster.. med alles opgaver .. osv.
Avatar billede worrax Nybegynder
16. januar 2005 - 15:29 #5
Du kender ikke andre vel?
Avatar billede bromer Nybegynder
16. januar 2005 - 15:41 #6
Nej. Ikke umiddelbart. Hvorfor smider du ikke en request ind på projektet. Det kan jo meget vel være at de gider smide en pris-feature på.

Rune
Avatar billede worrax Nybegynder
18. januar 2005 - 22:44 #7
Tak.. men fandt noget andet

Blev for besværligt at begynde at vente på en ny version osv.
Avatar billede pfp Nybegynder
18. januar 2005 - 22:59 #8
Vil du fortælle hvad du fandt?
Avatar billede bromer Nybegynder
19. januar 2005 - 06:35 #9
worrax> Helt fint, men det er værd at holde øje med de nye versioner alligevel. Der kommer ret store ændringer...