Avatar billede jungy-doh Nybegynder
15. januar 2005 - 20:54 Der er 6 kommentarer

Hvor køber man en stor dvd-hylde?

Nu har jeg efterhånden brugt mange timer på at søge efter en dvd-reol eller hylder, men uden held.

Der skal være plads til min 100 stk pr reol/hylde.

Det er meget vigtigt at jeg snart får en, da konen ikke er vild med dvd covers over det hele :o)
Avatar billede trekkies Juniormester
15. januar 2005 - 21:09 #1
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. januar 2005 - 21:28 #2
jungy_doh> det er da forståeligt - dvd og cd covers er ikke ligefrem kønne når de kommer op i det antal ;)
Avatar billede cybercow22 Nybegynder
16. januar 2005 - 02:18 #3
Køb da en rum deler , sådan en med 9 eller 12 rum i , der kan snildt være 250+ dvd film i hver rum deler. Jeg har selv købt 2 stk 9 rum delere i hansen møbler, men jeg ved at de kan købes næsten i alle møbel huse.
Avatar billede jungy-doh Nybegynder
16. januar 2005 - 07:04 #4
Trekkies: Har kigget på de fleste af disse, men der er ikke plads nok.
Burde nok have skrevet det før, men jeg har næsten 400 stk.

Cybercow22: Har overvejet en rumdeler eller 2, men vil gerne have en reol eller hylde hvor dvd'erne passer præcist ind. Synes der er for meget spildplads i en rumdeler. Har nemlig ikke overdrevet meget plads. :o(
Avatar billede htmlkongen Novice
16. januar 2005 - 10:49 #5
Jungy>> Ikea har lige haft/har en DVD hylde... Den koster 75 ,- - måske skulle du tage derud og kigge :)
Avatar billede jungy-doh Nybegynder
16. januar 2005 - 14:05 #6
Har været inde på deres hjemmeside uden held. Hvis jeg skal i Ikea er det en køretur på over 2 timer, så jeg skal jo være sikker på at det er ok inden jeg tager afsted.