Avatar billede sjtf Nybegynder
15. januar 2005 - 11:15 Der er 6 kommentarer

hosts filen på me

Hej
Jeg har min egen webserver og kan ikke se mine hjemmesider, med win me, jeg har skrevet siderne ind i hosts filen, men det hjølper ikke.

Hvad skal jeg gører.

sjtf
Avatar billede Slettet bruger
15. januar 2005 - 21:24 #1
Nu kan du jo starte med at give point og afslutte http://www.eksperten.dk/spm/482513 så kan vi altid vende tilbage til dit nye problem
Avatar billede Slettet bruger
15. januar 2005 - 21:28 #2
http://www.eksperten.dk/spm/512358 mangler vist også at blive afsluttet
Avatar billede sjtf Nybegynder
15. januar 2005 - 22:07 #3
med hensyn til sme serveren var der ingen de hjælp mig, med det regtige svar, og jeg droppede sme.

sjtf
Avatar billede Slettet bruger
15. januar 2005 - 22:34 #4
Jo du fik den hjælp du bad om til begge spørgsmål, hvad var der galt med svarene ? altså lige bortset fra at du tror vi gider hjælpe en der overhovedet ikke overholder reglerne
Avatar billede sjtf Nybegynder
15. januar 2005 - 23:01 #5
Hej er en del af reglerne at man skal give point hvis svaret ikke løser problemet?
Jeg fandt selv løsningen og glæmte alt om experten. Men du behøver ikke at hjælpe mig hvis du mener at jeg har snydt dig for nogle point, som i bund og grund er værdiløse.

sjtf

ps. fejlen den gang var at jeg havde indtastet Subnet Mask forkert
Avatar billede Slettet bruger
16. januar 2005 - 09:23 #6
vedr. http://www.eksperten.dk/spm/482513
Dit spørgsmål lød såleres "hvordan giver jeg mig selv de retighedder?
" og det fik du besvaret korrekt. Selv om "lap" og jeg selv giv dig svarene
og erindrede dig om det en måned senere reagerede du ikke så her er ikke tale om glemsomhed men om rent snyderi, om pointene er værdiløse skal du ikke afgøre du kan jo bare udlove 0 point til dine spørgsmål hvis det er din opfattelse