Avatar billede jean.k Nybegynder
13. januar 2005 - 15:33 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Winamp til PDA

Jeg har lige købt en Fujitsu Siemens Pocket LOOX 410 og så ville jeg høre om der var nogel der kunne henvise mig til en side hvor man kan hente winamp til den.?
Avatar billede jean.k Nybegynder
13. januar 2005 - 15:37 #1
Eller noget der minder om winamp
Avatar billede ladyhawke Novice
13. januar 2005 - 15:38 #2
Avatar billede old-faithful Praktikant
13. januar 2005 - 16:05 #3
Eller hvis du vil have noget der virkelig ligner WinAmp:

http://www.snapfiles.com/get/pocketpc/winampaq.html
Avatar billede old-faithful Praktikant
13. januar 2005 - 16:06 #4
Her er et direkte link til WinAmPAQ siden: http://winampaq.com/new/index.html
Avatar billede jean.k Nybegynder
13. januar 2005 - 16:25 #5
så når man er kommet ind på http://winampaq.com/new/download.html så kan men hente flere ARM MIPS SH3 hvad for en skal man vælge..???
Avatar billede jean.k Nybegynder
13. januar 2005 - 16:27 #6
Og hvor skal man plasere CAB filen hende....?
Avatar billede old-faithful Praktikant
13. januar 2005 - 16:32 #7
ARM MIPS SH3 osv. er navnene på processorene. Hvilken en du skal vælge kommer an på hvilken PDA du bruger.

Du skal sandsynligvis hente ARM hvis du har en nyere PDA. Læs mere her: http://people.freenet.de/FreeCabs/About_2.htm. Ellers er der her en oversigt over visse pda'er: http://www.dovico.com/KBase/WebHelp/kbase/what_is_sh3_arm_or_mips_.html
Avatar billede old-faithful Praktikant
13. januar 2005 - 16:34 #8
For at installere en CAB-fil, skal du flytte den over på din PDA og derefter eksekvere den. Jeg citerer:

Installation with a CAB File

CAB files are simply installer archive files containing all of the files and locations for those files to be placed on your iPaq.  To install all of the files located in a CAB file you need to first get that CAB file onto your iPaq.  This can be done several ways.  The simplest way would be by connecting your iPaq to your desktop with the cradle, opening ActiveSync, and clicking the Explore button.  This should open up the My Documents folder on your iPaq.  You can now copy the CAB file to this location on your iPaq.  You could also copy the CAB file to the My Documents folder your desktop that is synced with your iPaq.  Then on the next sync operation, this CAB file will be copied to your iPaq.  On your iPaq you will want to execute this CAB file to install the files needed for running the application.  You should also be able to download CAB files using Pocket Internet Explorer on your iPaq if you have a connection to the internet.
Avatar billede old-faithful Praktikant
13. januar 2005 - 16:47 #9
Du skal forresten huske at hente den der svarer til dit operativ system. Dvs. hvis din PDA bruge "PocketPC 2003", er filen i den "rubrik" du skal hente...
Avatar billede jean.k Nybegynder
13. januar 2005 - 18:41 #10
oki jeg takker.

det vil jeg lige prøve
Avatar billede jean.k Nybegynder
13. januar 2005 - 18:42 #11
old-faithful --- hvordan giver jeg dig point...???
Avatar billede old-faithful Praktikant
13. januar 2005 - 18:57 #12
Det har jeg allerede fået ;-):

Accepteret svar: old-faithful
Point: 30,00
Avatar billede jean.k Nybegynder
14. januar 2005 - 06:22 #13
hehe oki, så fik jeg gjordt der rigtig...hehe
Avatar billede jean.k Nybegynder
21. januar 2005 - 20:07 #14
Jeg er prøvet winamp, det det er virkelig noget bæ, syntes ikke det er rat godt, så bruger media player i stedet for...