Avatar billede nanna31 Praktikant
13. januar 2005 - 08:37 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

3D til 2Dvektorgrafik

Findes der et 3D-program, som kan genere 2D vektor-output - f.eks. til en Illustratorfil bevaret som vektorgrafik?

Jeg vil gerne lave et 3D-objekt, som jeg kan få over i Illustrator og modulere videre på som 2D vektorobjekt.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
13. januar 2005 - 11:14 #1
Det kan du gøre med de fleste 3d programmer,
du kan købe Swift 3d plugin til.

Link til Swift: http://www.swift3d.com/

/per
Avatar billede gothardt Nybegynder
23. juni 2005 - 18:03 #2
Det er muligt at vælge .eps formatet i de fleste 3D programmer i rendering indstillingerne. .eps formatet indeholder både oplysninger om vektor og bitmap.
Avatar billede nanna31 Praktikant
24. juni 2005 - 09:30 #3
Tak for hjælpen!
Avatar billede hoejrup Nybegynder
24. juni 2005 - 16:49 #4
Velbekommen!