Avatar billede plnky Nybegynder
11. januar 2005 - 12:10 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke få den til at virke på min Win XP com.

Hej.
Jeg ha ren Lexmark Optra E+ printer, og den printer gangse fint ud fra min Bærbar computer som kører Win 98SE. Men når jeg sætter den til min Win Xp computer, som er helt ny, virker printeren ikke..
Den siger slet ikke oget som der er blevet tilsluttet ny hardware eller noget, når jeg tilslutter den..
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
11. januar 2005 - 12:16 #1
Prøv lige at gå ind i start | indstillinger | printere. Vælg så tilføj printer og lad windows søge efter den. Kan windows finde printeren ?
Avatar billede Slettet bruger
11. januar 2005 - 12:16 #2
er din printer port "enabled" i bios?

prøv at gøre dette!
Avatar billede plnky Nybegynder
11. januar 2005 - 12:20 #3
Den finder ikke printeren.. og ved ikke om den er enabled i bios.. hvordan gør jegdet???
Avatar billede Slettet bruger
11. januar 2005 - 12:34 #4
når computer rebooter kan du for det meste trykke enten F2 eller DEL og så kommer man ind i bios... men pas nu lidt på inde i bios, det kan hurtigt gå meget galt :P
Avatar billede plnky Nybegynder
11. januar 2005 - 12:42 #5
Hmm.. kan ikke finde hvor det er man skal slå det til.. har været inde under det  hele.. Hedder det bare printerport eller LTP port.. kan ikke finde nogle af dem i min bios
Avatar billede Slettet bruger
11. januar 2005 - 12:53 #6
Hos mig står den som "Parellel port"!?
Avatar billede Slettet bruger
11. januar 2005 - 12:55 #7
og hvis du kan så sæt den til "EPP" :D
Avatar billede plnky Nybegynder
11. januar 2005 - 17:17 #8
Hey thaqqren... hvis du vil have din point skal du lige skrive et eller andet svar.. Altsår bare så du kan få dine point.. Tak for hjælpen
Avatar billede Slettet bruger
11. januar 2005 - 18:07 #9
:)
Avatar billede plnky Nybegynder
09. november 2005 - 14:49 #10
så fik lige set at jeg sjyldte dig nogle point.. sorry!