Avatar billede j-b-l Nybegynder
11. januar 2005 - 10:20 Der er 1 kommentar

Formular med efterfølgende Pop-up

Jeg ønsker at lave en formular hvor den efterfølgende .htm der takker for udfyldelse er en centreret pop-up.

Hvordan gør man det

På forhånd tak
Avatar billede Slettet bruger
11. januar 2005 - 12:53 #1
<html>
<head>
<title>Untitled Document</title>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">
</head>

<body>
<table border="0" width="350" height="350" cellspacing="0" align="center">
  <tr>
    <td height="213" valign="top"> <form action="<?php echo $PHP_SELF; ?> " method="POST">
        <div align="center"><font face="Verdana" size="1"><b><br>
          </b>Dit navn:</font><br>
          <input type="text" class="but" name="navn">
          <br>
          <font face="Verdana" size="1"><br>
          Din email adresse:</font><br>
          <input type="text" class="but" name="epost">
          <br>
          <b><font face="Verdana" size="1"><br>
          </font></b><font face="Verdana" size="1">Emne:</font><b><font face="Verdana" size="1"><br>
          </font> </b>
          <input type="text" class="but" name="emne">
          <br>
          <font face="Verdana" size="1"><b><br>
          </b>Besked:</font><br>
          <textarea wrap="on" class="but" rows="10" cols="40" name="tekst"></textarea>
          <br>
          <input type="submit" class="button" value="Send Besked" name="send">
          <font color="#FFFFFF">__</font>
          <input type="reset" class="button" value="Slet Besked" name="reset">
          <br>
          <font face="Verdana" size="1">
          <?php
if ($send) {
    function tilbage($meddelelse) {
        echo  "$meddelelse\n";
        echo  "<form><input type=button value=\"<<< Tilbage\" onClick=history.back()></form>\n";
        echo  "</body></html>\n";
        exit;
    }

    if (!$navn) tilbage( "<BR><BR>Du har glemt at skrive dit navn...");
    if (!$tekst) tilbage( "Du har glemt at skrive noget beskedfeltet");

  $tekst = "$tekst ";

    mail( "din-mail@host.dk", "Mail fra host.dk - Emne: $emne", $tekst, "From: $epost\nX-Mailer: http://$HTTP_HOST$REQUEST_URI");
echo  "Jeg har modtaget din email, og svarer tilbage hurtigst muligt!\n";
}

?>
          </font> </div>
      </form></td>
  </tr>
</table>
</body>
</html>