Avatar billede nicholas_nielsen Nybegynder
10. januar 2005 - 00:29 Der er 2 kommentarer

Boot trace

Hej

Det gode gamle værktøj bootvis, er desværre ikke længere supporteret af MS, og efter man skifter til SP2, så kan jeg ikke helt få det til at virke mere. Jeg har ikke brug for at gøre min start tid hurtigere (rundll32 advapi32.dll,ProcessIdleTime) men det jeg har brug for er at lave et trace under WinXP boot, men driver etc, som man kunne i bootvis, er der nogle her inde der kender et godt alternativ til boot vis ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. januar 2005 - 08:37 #1
Sikker på at du bruger den nyeste?
http://frip.dk/hotpop/bootvis.msi - denne virker.
Avatar billede nicholas_nielsen Nybegynder
10. januar 2005 - 12:26 #2
Jeps, den virker også ca 75% men lige boot-trace kan jeg ikke få til at virke mere....