Avatar billede mewsw Nybegynder
07. januar 2005 - 12:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til nyhedsmail!

Jeg er ved at lave et nyhedsmail, men når jeg sender den, kan modtagerne ikke set de billeder jeg har lagte ind.. hvad gør jeg galt?
Avatar billede steffansteffan Nybegynder
07. januar 2005 - 14:17 #1
Det kan være fordi du sender den som html og ikke tekst eller også er det omvendt. :D kan jeg ikke lige huske.
Hvad sender du det som?
Avatar billede olebole Juniormester
07. januar 2005 - 14:20 #2
<ole>

Ét bud ud af 237.000.000.000.000 mulige kunne være, at du skriver:
  <image hvad_er_dette="mypic.jpg" er_der_mere="nej">

... men det bliver nok vanskeligt at skyde sig tættere på uden at vide, hvad du gør  :)

/mvh
</bole>
Avatar billede mewsw Nybegynder
11. januar 2005 - 15:59 #3
Jeg tror at min fejl ligger her.. men hvad skal jeg ellers skrive evt. hvis billedet skal hentes på en www. adresse?

src="C:\Documents and Settings\Waldemar Walusz\Dokumenter\Mine Websteder\petermann.dk\nyhedsmail\Petermann_logo_hvid.gif"
Avatar billede mewsw Nybegynder
11. januar 2005 - 17:53 #4
har fundet fejlen..lukker!!