Avatar billede 2mmy Nybegynder
07. januar 2005 - 07:19 Der er 7 kommentarer

vil ikke slettes

hvordan kan jeg få windows messenger eller msn eller hvad det hedder helt til at stoppe med at starte op, hver gang jeg åbner outlook så åbner den sig og logger automatisk på den bruger der blev brugt sidst...
Avatar billede majsmarken Nybegynder
07. januar 2005 - 08:35 #1
Hvis du slet ikke bruger programmet så denne:
http://home1.stofanet.dk/markus/tools/ShootTheMessenger.exe
Avatar billede knudgert Nybegynder
07. januar 2005 - 08:53 #2
>majsmarken
Det er ikke til Windows/MSN Messenger, men til tjenesten Messenger, som ikke er det samme.
Avatar billede knudgert Nybegynder
07. januar 2005 - 08:57 #3
Nu ville det være rart, hvis man vidste, hvilken Windows du bruger.
Opstart fjernes i Outlook Express under funktioner - indstillinger og evt. i start - kør - mscobnfog - start
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
07. januar 2005 - 08:58 #4
Avatar billede zeus6 Nybegynder
11. januar 2005 - 02:58 #5
har du prøvet... Funktioner - indstillinger - Generelt - og fjerne fluebenet i - Kør automatisk, når jeg logger på windows....
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
18. januar 2005 - 11:14 #6
http://www.dougknox.com/xp/tips/xp_messenger_remove.htm

her er et lille script, der kan hjælpe dig..O)
Men prøv også tricket fra Hcma.!
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
01. marts 2005 - 15:47 #7
fik du det ordnet..O)