Avatar billede margitbork Nybegynder
06. januar 2005 - 16:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

JVM parametre til min applikation

Hvordan angiver jeg JVM parametre til min applikation i tomcat serveren.
Jeg forestiller mig at det må være i web.xml jeg skal angive dem men hvordan er det lige ?
Avatar billede arne_v Ekspert
06. januar 2005 - 16:19 #1
No.

Alle apps jkører i samme JVM, så det er på server niveau og ikke på app niveau.

Du kontrollerer det via env variable JAVA_OPTS og CATALINA_OPTS som
Tomcat bruger når den starter java.
Avatar billede arne_v Ekspert
06. januar 2005 - 19:24 #2
og et svar
Avatar billede arne_v Ekspert
22. januar 2005 - 22:43 #3
Du kan dog sagtens køre flere instanser af Tomcat på samme maskine !