Avatar billede speedpete Nybegynder
06. januar 2005 - 10:15 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Document.LastUpdate()

Hvordan kan man få vist automatisk hvornår ens ASP.NET-side sidst er ændret, tilsvarende Document.LastUpdate()?
Avatar billede Syska Mester
06. januar 2005 - 12:18 #1
side note:
Er der ikke en ASP.NET kategori, måske mere passende der, ikke at jeg kender svaret, men bare som en note
Avatar billede burningice Nybegynder
06. januar 2005 - 13:13 #2
du kan oprette et FileInfo-object på din aspx-side og tjekke på dens LastChanged
Avatar billede speedpete Nybegynder
06. januar 2005 - 17:43 #3
Har du et kodeeksempel? Altså: skal man importere noget namespace eller lignende?
Avatar billede powernodes Nybegynder
06. januar 2005 - 17:47 #4
Avatar billede speedpete Nybegynder
06. januar 2005 - 18:06 #5
Mange tak.
Jeg kan ikke rigtigt finde ud af pointsystemet. Hat du nu fået de 30 point?
Avatar billede Syska Mester
06. januar 2005 - 19:31 #6
nej, det har han ikke, han skal først ligge et svar før du kan acceptere det
Avatar billede speedpete Nybegynder
07. januar 2005 - 10:29 #7
Se, så fik jeg det til at virke (jeg bruger C#), men jeg kan kun få den til at skrive 06-01-2005 22:45:34. Hvordan får jeg den til at skrive "6. januar 2005"?

<%@ Page Language="C#" %>
<%@ import Namespace="System.IO" %>
<script runat="server">

    void Page_Load(Object peter, EventArgs e)
    {
        string path = Server.MapPath("cv.aspx");
        FileInfo fi1 = new FileInfo(path);
        DateTime dtLastModified = fi1.LastWriteTime;
        litLastMod1.Text = ""+dtLastModified;
    }
</script>

<html .....

<asp:literal id="litLastMod1" runat="server"></asp:literal>

.... /html>