Avatar billede calle12 Nybegynder
05. januar 2005 - 17:16 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

fejl ved sidste 5 sek ved overføring af avi film

Hey

Jeg er ved at finde nogle af mine film frem som ligger på cd'er fordi jeg vil lave dem til et andet format. men når jeg er ved at overfører dem til HD'en stopper den de sidste 5 sek og siger at der er en cylindrisk datafejl og så kan man ikke overføre filmen... Er det nogle der har et forslag til have man kan gøre for at få filmen over, for filmen virker ganskefint på cd'en. kan man bruge et program som så henter det af filmen der dur ned på HD'en eller noget andet...?
Avatar billede patrion Nybegynder
05. januar 2005 - 17:25 #1
Hej
Har du prøvet at rengøre din cd?
Avatar billede calle12 Nybegynder
05. januar 2005 - 17:44 #2
joo det har jeg..... tror heller ikke det er det der er problemet...
for den kan jo godt afspille filmenen, bare ikke overfører den....
Avatar billede patrion Nybegynder
05. januar 2005 - 17:50 #3
Har du prøvet i en anden cdrom.Måske den aktuelle er defekt?
Men der findes et program til at rep. AVI filer ,men det er mere når de ligger på harddisk.
Avatar billede calle12 Nybegynder
05. januar 2005 - 17:52 #4
jeg har prøvet 5 forskellige cdrom drev, så jeg tror heller ikke det er der problemet ligger....
Avatar billede patrion Nybegynder
05. januar 2005 - 17:55 #5
LOL ja så er det cden:)
Hæng på så finder jeg linket til programmet.
Men om det virker ved jeg ikke.
Avatar billede patrion Nybegynder
05. januar 2005 - 17:57 #6
Avatar billede calle12 Nybegynder
05. januar 2005 - 18:27 #7
det vil den heller ikke....
den kommer med en I/O fejl....
Avatar billede patrion Nybegynder
05. januar 2005 - 18:30 #8
Ja tænkte det nok.
Har gnasket lidt i din fejl.
Den skyltes typisl en fejl der opstod da du brændte den.
Du kan ikke genoprette den.
Avatar billede calle12 Nybegynder
05. januar 2005 - 19:01 #9
nej det tænkte jeg nok, men det jeg tænkte på var om der ikke var et program eller noget som kunne "optage" filemn over på HD'en, for sam sagt så kan filmen godt afspilles...
Avatar billede bubbaa Nybegynder
06. januar 2005 - 13:27 #10
Jeg har haft en dvd som havde den fejl som helt ny. Det var dog midt i filmen. Jeg gik ned og byttede den.
Tror desværre din film er tabt.
Avatar billede lokefar Nybegynder
06. januar 2005 - 18:02 #11
Du kan bruge noget men er det ikke sikker på den kvalitet du får den endelig film ud i.

Prøv at hente et desktop recorder program som fks denne trial fra http://www.CamtasiaStudio.com

Prøv dernæst at optage desktoppet mens du kører filmen i full-screen, hvis alt går vel skal du bare klippe lidt i starten og slutningen af desktoprecordningen så er den nye film hjemme :D
Avatar billede patrion Nybegynder
06. januar 2005 - 19:27 #12
Det lyder ikke dumt,lokefar.Men er dette også med lyd?
Avatar billede lokefar Nybegynder
06. januar 2005 - 21:25 #13
Se det er faktisk et godt spørgsmål, ved det faktisk ikke, men kan lige høre en kammerat af imorgen, mener han har et program som optager al lyd der bliver sendt til lydudgangen, tjekker lige med ham.
Avatar billede patrion Nybegynder
06. januar 2005 - 22:53 #14
Helt ok:)
Men jeg kunne jo bare selv prøve,men lidt doven er man jo altid.
Avatar billede lokefar Nybegynder
07. januar 2005 - 10:28 #15
http://www.tucows.com/preview/374266.html

Det skulle gerne virke, så kan du altid smække det ind i moviemaker eller andet og sætte lyden på eller finde et program som gør det automatisk.
Avatar billede patrion Nybegynder
07. januar 2005 - 14:53 #16
Hej
BS player kan køre med seperat lydfile.Så du er fri for at converter lyd og film sammen.
http://bsplayer.com/index.php?p=download&PHPSESSID=c9e320523c0aadf54ae0c72d5ed69251
Avatar billede patrion Nybegynder
08. januar 2005 - 11:39 #17
Hvordan går det?
Avatar billede calle12 Nybegynder
02. marts 2005 - 20:59 #18
Jeg har prøvet alle jeres muligheder, men ingen af dem virkede....