Avatar billede diabloii Nybegynder
04. januar 2005 - 18:53 Der er 1 kommentar

time/minut

Hey alle!
Jeg er ved at lave et community: www.frip.dk/exelogin/
Her kan man skrive i tagwalls og mere hvis man er logget ind.
nu står jeg og mangler en tæller der kan tælle hvormange timer hver enkelt bruger har været logget ind. evt. et der kan give point. det skal være sådan at når man så logger ind næste gang skal den ligge de nye timer oven i de gamle.

se evt. www.n.dk  elller www.3dchat.dk
de har alle sådan en tæller.
jeg skal ikke bruge en avanceret en bare noget ganske enkelt.

Jeg bruger en access 98/00 database

For et rigtigt svar vil jeg give 300 point...
Avatar billede diabloii Nybegynder
05. januar 2005 - 21:33 #1
UPS! 200