Avatar billede lordofmankind Nybegynder
04. januar 2005 - 12:39 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Tables med fast størrelse?

kan det virkelig være rigtigt at man ikke kan lave en tabel, der har en fast størrelse uanset om man prøver at skrive en halv roman inde i den?

Nu har jeg prøvet med alle mulige trick: width osv.

Men når jeg skriver inde i den, så bliver cellen længere.

Jeg vil gerne have f.eks 3 tables med 3 billeder inde i der ikke nødvendigvis er lige store.
Avatar billede flintstone Novice
04. januar 2005 - 16:04 #1
Har du overvejet at bruge layers istedetfor tables?
Avatar billede lordofmankind Nybegynder
04. januar 2005 - 23:11 #2
Ok. Hvad er det?
Avatar billede flintstone Novice
04. januar 2005 - 23:42 #3
Du lægger et layer ind på dit site, giver det nogle parametre og så kan du skrive i det på den måde som ønsker. En masse tekst, som du kan sætte til at scrolle, når teksten overskrider en bestemt punkt. Eks.

<div id="Layer1" class="style2" style="position:absolute; left:310px; top:210px; width:450px; height:299px; z-index:1; overflow: auto;"></div>
Avatar billede flintstone Novice
04. januar 2005 - 23:56 #4
Og så lige det her i head tagget.

<script language="JavaScript" type="text/JavaScript">
<!--
function MM_reloadPage(init) {  //reloads the window if Nav4 resized
  if (init==true) with (navigator) {if ((appName=="Netscape")&&(parseInt(appVersion)==4)) {
    document.MM_pgW=innerWidth; document.MM_pgH=innerHeight; onresize=MM_reloadPage; }}
  else if (innerWidth!=document.MM_pgW || innerHeight!=document.MM_pgH) location.reload();
}
MM_reloadPage(true);
//-->
</script>

Glemte jeg lige i skyndingen.
Avatar billede lordofmankind Nybegynder
05. januar 2005 - 17:51 #5
Ok. Tak flintstone. LÆgger du et svar? :-)
Avatar billede flintstone Novice
05. januar 2005 - 19:32 #6
Jo jo da c",)    .........fik du det til at virke?
Avatar billede lordofmankind Nybegynder
05. januar 2005 - 19:49 #7
Jeg prøver det nu. Men min erfaring med din hjælp siger mig at det nok skal gå:-)