Avatar billede magicman Nybegynder
03. januar 2005 - 14:13 Der er 2 kommentarer

World of Warcraft (og war3) updates

Jeg har lige downloadet WoW final beta, og har updatet den til 1.2.0, har dog fået at vide (www.wowi.dk) at den nyeste er 1.2.1, og når jeg checker ind med en fantasikonto vil den da oxo downloade en ny patch, men når man så trykker restart siger update-programmet, at spillet stadig er åbent og jeg skal restarte og åbne update igen... Dette virkede med 1.2.0, da den downloadede en install fil, men er ikke sket med 1.2.1 (ikke så vidt jeg kan se). Dog er der i teksfilen patch blevet skrevet ændringerne i 1.2.1, så lader til der er sket noget, men selve spillet er ikke blevet updatet. (dette med at computeren skal genstartes og patchen skal køres igen sker også med andre blizzard produkter som war3 og diablo2). Hva kan være problemet og hvordan kan det løses?!
Avatar billede unknown_someone Juniormester
03. januar 2005 - 15:57 #1
I henhold til mit eget spørgsmål - http://www.eksperten.dk/spm/576582 - må jeg så spørge hvor du har downloadet det???
Avatar billede magicman Nybegynder
03. januar 2005 - 17:36 #2
www.wowi.dk under downloads og derefter under EU og så final beta client