Avatar billede larskr Nybegynder
18. marts 2001 - 19:22 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

ASUS 7700 - alternativt tv-in program?

Jeg har et ASUS 7700-kort med tv-indgang men er ikke tilfreds med det medfølgende tv-program (ASUS Live 4.4), der bl.a. ikke understøtter text-tv. Er der nogen der har fundet nogen gode alternativer til det?
Avatar billede scb Praktikant
18. marts 2001 - 20:05 #1
For at understøtte text-tv skal der bl.a være en hard-ware text-tv decoder på kortet, så det er ikke kun programmet der skal kunne text-tv.

Hauppauge www.haupauge.de laver tv kort med bl.a text-tv

-SCB
Avatar billede larskr Nybegynder
19. marts 2001 - 09:02 #2
Okay, jeg kan så affinde mig med at måtte undvære text-tv, men jeg vil stadig gerne have et bedre program end det der fulgte med kortet. Nogen forslag?
Avatar billede larskr Nybegynder
17. april 2001 - 10:43 #3
Det lader ikke til at der er nogen forslag, jeg giver den et par dage til og lukker så spørgsmålet.