Avatar billede googolplex Novice
03. januar 2005 - 11:56 Der er 36 kommentarer og
1 løsning

Hvilke af disse 3 PC'ere

Jeg har mulighed for at købe en af disse computere, men hvilken bør jeg vælge (gerne begrundelse):

http://googolplex.dk/pc1.jpg - 7718kr
http://googolplex.dk/pc2.jpg - 8124kr
http://googolplex.dk/pc3.jpg - 7366kr

Ps. Er der Firewire på Asus - VIA K8T800Pro ?
Avatar billede dragonknight Juniormester
03. januar 2005 - 12:19 #1
Hvis du mener A8V Deluxe, så er svaret JA ! !
Avatar billede tinchens Nybegynder
03. januar 2005 - 12:40 #2
Undskyld jeg lige springer ind her, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvor jeg skal komme ind for at stille et spørgsmål, det er faktisk lidt latterligt, da jeg har stillet spørgsmål tidligere.
Jeg vil gerne stille et spørgsmål ang. formatering af HD, hvordan gør jeg????
Mvh tinchens
Avatar billede freehelp Praktikant
03. januar 2005 - 14:15 #3
Maskine 1 - og dette er MIN mining og ikke en generel tolkning!

Prescott vil jeg på ingenmåde købe. Det yder ikke mere end den ældre northwood, og den store cache mærker du nada til medmindre du ripper film m.m

6600GT er efter den erfaring og kort jeg har set og prøvet, noget crap!
I 80 % af alle tilfælde - har det vist sig at det skulle nedclockes, for at undgå artifacts. Derudover støjede dem jeg har været i nærheden af. Ved dragon er af en anden mening :)

Ingen kommentar til resten. Dog ville jeg nok tage et andet lydkort :)og så kan jeg ikke se hvilket kabinet, HDD, køler m.m du har taget.

Maskine II

Samme kommentar som den over - dog et langt bedre grafikkort her - som kan clockes ret godt - faktisk ofte i nærheden til et 6800GT, hvis du får ånbnet det sidste pipes :)

Maskine 3

Det klart bedste maskine her :)

Dog ville jeg som min tage en AMD3200+ og helst en 3500+
Som dragon siger, så sørg for at tage Asus A8v revision 2 og en CPU lavet med 0.09micron tråde!

Skulle jeg anbefale andet - skulle det være crucial ballistix RAM

http://www.tweakup.dk/article/432/dk/

Super RAM!!!
Avatar billede summer Mester
03. januar 2005 - 15:06 #4
tinchens -> fanen lige oven over Opret spørgsmål (husk at vælge kategori)
Avatar billede googolplex Novice
03. januar 2005 - 18:14 #5
freehelp: Problemet er, at jeg gerne vil købe den samlet ét sted fra. Jeg kan hos MidtData ikke se nøjagtig hvilke dele der er i, bortset fra den information jeg har vist jer. Derfor kan jeg heller ikke se om det er Revision 2 eller om CPU'en er 0.09micron mv.

Hvis der er nogen der kender et andet sted hvor man kan bestille delene, få den samlet og sendt, så er det lige så godt (shg.dk duer dog ikke).
Avatar billede freehelp Praktikant
03. januar 2005 - 18:21 #6
sorry ved det ikke da jeg aldrig kunne drømme om at købe en samlet :D
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. januar 2005 - 20:14 #7
Hvorfor ikke shg?
Avatar billede googolplex Novice
03. januar 2005 - 22:01 #8
Pga. af deres regninger, ærgeligt, men de kan ikke lave dem om.
Avatar billede freehelp Praktikant
03. januar 2005 - 22:02 #9
Regninger???
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. januar 2005 - 22:13 #10
hæhæ - pga. en regning???
Avatar billede googolplex Novice
03. januar 2005 - 22:29 #11
Ja, i den form de er nu kan jeg ikke bruge dem. Lidt lamt, men sandt :(
Avatar billede googolplex Novice
03. januar 2005 - 22:53 #12
Hehe, har lige fundet ud af at de har en PC konfigurator hos MidtData, så nu kan jeg få den præcist som jeg vil have den, jeg behøver ikke at vælge imellem deres standardkonfigurationer :)

Nå nu freehelp ikke vil have point, hvem skal jeg så give?

Har i øvrigt lavet dette spørgsmål:

http://www.eksperten.dk/spm/575987

...før jeg besluttede mig for MidtData, har i et bud så læg det der :)
Avatar billede freehelp Praktikant
04. januar 2005 - 16:40 #13
Hvad er det du mener med du ikke kan bruge deres regninger????
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. januar 2005 - 20:06 #14
Hvad vil du gøre hvis Midtdatas regninger ligner dem fra shg???
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. januar 2005 - 20:07 #15
Lade være med at betale den, bare fordi du "ikke kan bruge dem" ???
Avatar billede googolplex Novice
06. januar 2005 - 08:28 #16
Det gør de naturligvis ikke!

Alle der har deltaget i tråden kan lægge et svar, så deler jeg ud :)
Avatar billede freehelp Praktikant
06. januar 2005 - 10:52 #17
Nej tak.

Forstår stadig ikke hvad du mener med du ikke kan bruge deres regninger
Avatar billede dragonknight Juniormester
06. januar 2005 - 11:27 #18
:-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. januar 2005 - 20:22 #19
HVORFOR kan deres regninger ikke bruges?
Avatar billede googolplex Novice
09. januar 2005 - 16:33 #20
Spørg min revisor...
Avatar billede freehelp Praktikant
09. januar 2005 - 16:37 #21
Sikke da noget fis *GH*
Avatar billede googolplex Novice
09. januar 2005 - 16:44 #22
Jamen jeg ved det faktisk ikke præcist, men det er noget med den måde de skriver deres fakturar på...jeg skulle have ændret en lille ting, men det kunne SHG under ingen omstændigheder. Men jeg er ved at se om jeg kan løse problemet, for det er temmelig irriterende, da jeg købte min sidste computer dernede!
Avatar billede freehelp Praktikant
09. januar 2005 - 16:51 #23
Eller også skulle du skifte revisior
Avatar billede tinchens Nybegynder
09. januar 2005 - 18:23 #24
Hørt, hørt freehelp. Det er da en underlig Revisor. Alle fakturaer kan da bruges, de skal bare indeholde de vigtige oplysninger, og det ved jeg at SHG's gør.
Avatar billede freehelp Praktikant
09. januar 2005 - 18:25 #25
Yep det siger min revisor også aka lillemor *G*
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. januar 2005 - 20:10 #26
Hvis din revisor sigere deres regninger ikke duer, så har han vist et problem...
Avatar billede tinchens Nybegynder
10. januar 2005 - 08:00 #27
He he lillemor, er det mig?
Avatar billede freehelp Praktikant
10. januar 2005 - 10:08 #28
Er du min kone da?
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. januar 2005 - 10:16 #29
*GG*
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. januar 2005 - 10:16 #30
Sikkert en der tager gas på dig ;)
Avatar billede tinchens Nybegynder
10. januar 2005 - 10:25 #31
Okay, undskyld. Så er det bare mig der ikke forstår at "læse" hvad der står. Kan du oversætte, så selv sådan en som jeg kan forstå?
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. januar 2005 - 12:06 #32
tinchens> ææææhh.... det er en joke? freehelps revisor er hans kone aka finansminister aka revisor - ok?
Avatar billede tinchens Nybegynder
10. januar 2005 - 13:12 #33
OOOOkey, tak John Stigers, ja ja det hjælper jo lidt med baggrundsviden he he. Tak for info. Til grin kan man jo altid blive:-)))

Ps. Nu hvor jeg alligevel er til grin, kan jeg lige så godt tage den næste med også he he. Hvorfor kan jeg mon ikke finde fanen med Opret spørgsmål?.

Mvh tinchens:-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. januar 2005 - 13:31 #34
Avatar billede tinchens Nybegynder
10. januar 2005 - 13:48 #35
(river hårtotter ud) når jeg går ind på eksperten har jeg godt nok den blå bjælke, men den er bare blå, ingen faner kun søgefunktion yderst til højre, frustrerende. hvad skyldes det mon?????:-)
Avatar billede tinchens Nybegynder
10. januar 2005 - 13:51 #36
Ps. har lige forsøgt at tillade pop up, det hjalp ikke.
Avatar billede tinchens Nybegynder
10. januar 2005 - 14:29 #37
Hmmm på min søns PC kan jeg godt se fanerne. Har været inde på min konto, men kan ikke se at der er noget galt der!