Avatar billede andreas.s.l Nybegynder
02. januar 2005 - 21:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

cs 1.6 server langsom?

Hej jeg har et problem.

Jeg har en cs server som er mere langsom til at skifte bane end normalt? Det er 10mbit/10mbit og den er hurtig nok når den endelig kommer ind. En der ved hvorfor?
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
02. januar 2005 - 23:09 #1
linux/windows?
dedikeret server? ... secure/unsecure?
hvordan skrifter du bane?
hvor lang tid er den om det? - og hvad er "normalt"
Avatar billede andreas.s.l Nybegynder
03. januar 2005 - 14:55 #2
windows
ja... secure
auto skift efter et antal min.
den er et par min. hvor for en normal server tar det højst 1 min.

Men det lige meget jeg har fundet ud af det er computeren der ikke er særlig god til en server med så mange ting som den laver. Jeg må få en ny :P

Lav lige et svar.
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
03. januar 2005 - 22:40 #3
nej, læg selv et svar og accepter det, jeg har jo ikke hjulpet :-)
men det er rigtigt som du skriver at den skal ikke lave andet end at være server hvis der er mange spillere.
jeg har oplevet at der nogle gange kan gå meget tid til spilde når den starter op (og kontakter en server for at få det der secure-stuff op at køre), men det er jo kun første gang den starter, ikke ved baneskift.
jeg har en 600 mhz med 180 mb ram kørende som CS1.5 server (linux), har kun haft en 1.6 server kørende en enkelt gang (vi har mange gamle maskiner, så cs 1.5 er fint nok til os). når du skal køre serveren på windows skal der nok noget mere maskinkraft til
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
03. januar 2005 - 22:50 #4
.. og så tager 1.6 jo noget mere end 1.5
jeg havde en oversigt over maskinkrav regnet ud efter antallet af spillere, men den kan jeg ikke lige finde. jeg kommer lige forbi med den hvis jeg finder den. god fornøjelse
Avatar billede andreas.s.l Nybegynder
04. januar 2005 - 15:31 #5
okay tak for hjælpen. Så ligger jeg selv et svar når du ikke vil ha dem :(

:P