Avatar billede guzman Nybegynder
02. januar 2005 - 14:29 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Logo til CS klans hjemmeside

200 point til en der kan lave et logo i dimension Height 60 pixels & Width 200 pixels til en Counter strike klan side .. baggrunden skal være tranparent..

gerne flere forslag ville være fedt!!!!
Avatar billede guzman Nybegynder
02. januar 2005 - 14:29 #1
filtype png eller JPG
Avatar billede Kengun Praktikant
11. januar 2005 - 09:04 #2
JPG billeder kan ik være transparent. Det at lave et sådant banner transparent er også svært. Det ville være enklere at lave noget med en "fast" baggrundsfarve (sort?)
Avatar billede got-it Nybegynder
14. januar 2005 - 10:10 #3
navnet på clanen? :o
Avatar billede guzman Nybegynder
14. januar 2005 - 11:22 #4
Ja det er jo en klar ting at skulle vide..

Klanen hedder MUH! som står for mennesker uden hjerne (he he )hvis der kunne listes en ko ind i billedet ville det være optur!

dimension som jeg har skrevet er ikke en nødvendighed.. bare et logo vil være fedt.. kreative ideer meget velkomne!!
Avatar billede got-it Nybegynder
14. januar 2005 - 13:08 #5
Avatar billede guzman Nybegynder
14. januar 2005 - 18:45 #6
Helt sikkert got it.. men kan du lave en til i en lidt mere griner logo?!?
Og det hedder MUH! ikke MUH
Avatar billede got-it Nybegynder
16. januar 2005 - 17:23 #7