Avatar billede binko Nybegynder
02. januar 2005 - 12:58 Der er 10 kommentarer

Slette gamle fil samt undermapper automatisk

Jeg har kigget på de andre spørgsmål, der stod at man skulle bruge en script mm.

Det er noget jeg ikke selv kan... kan i hjælpe.

Jeg har en mappe med nogen under mapper fra min webcam.. det jeg vil have at Windoes skal automatisk gå ind og slette filer som er mere end 24 timer gamle.
Avatar billede kalp Novice
02. januar 2005 - 13:07 #1
Jeg er ikke sikker men http://www.evidence-eliminator.com kan måske godt, men det koster også lidt.
Avatar billede gratis Nybegynder
02. januar 2005 - 13:32 #2
her er et shareware program der kan klare det http://peccatte.karefil.com/software/Purge/DelendaEng.htm
Avatar billede binko Nybegynder
02. januar 2005 - 13:52 #3
Gratis.. Tak for hjælpen... den kan jeg bruge..... jeg håbede ellers at der var nogen andre mådr at kunne gøre dette på
Avatar billede kalp Novice
02. januar 2005 - 13:54 #4
det eneste jeg ellers kunne finde var dette... men ved ikke om det er brugbart.. men kræver ASP

http://forums.aspfree.com/t39156/s.html
Avatar billede gratis Nybegynder
02. januar 2005 - 13:57 #5
det er jeg osse sikker på der er, foreks via en bat fil,men har ikke kunne finde en opskrift på det :/ men la spørgsmålet stå åbent,er sikker på der kommer en fobi med den gyldne løsning :)
Avatar billede bertelbrander Novice
02. januar 2005 - 14:50 #6
Avatar billede gratis Nybegynder
02. januar 2005 - 14:52 #7
bertelbrander > sådan :)
Avatar billede binko Nybegynder
02. januar 2005 - 19:33 #8
Bertelbrander---> hvilken progrm skal man lave bat filen i ?
Avatar billede bertelbrander Novice
02. januar 2005 - 19:46 #9
Du kan lave batfilen i notepad, det er blot en flad text fil der har .bat som extension.

Men jeg ville foretrække python løsningen, den er lidt mere driftsikker og du kan bedre styre hvor gamle filerne er inden de skal slettes.
Det kræver dog at du downloader og instalerer python; det er gratis.
Avatar billede binko Nybegynder
06. januar 2005 - 20:49 #10
Jeg skal prøve det ad. tak for hjælpen