Avatar billede lundemann Nybegynder
01. januar 2005 - 20:39 Der er 8 kommentarer

mit internet går i stå

hej eksperter, jeg ryger hele tiden af nettet.. de andre herhjemme har intet problem med nettet, men jeg har.. hver gang jeg bl.a. kører en refresh af server list i et spil, så ryger mit net. Jeg kan ikke fjerne min (onboard)netkort driver, hvad er der i vejen? har tjekket for virus og spywares med 10 forskellige programmer og den finder ingen virus..

så ja, hvad er der at gøre?
Avatar billede bredker Nybegynder
01. januar 2005 - 20:59 #1
prøv at tjække din opsætning af fierwall , kan nemt være den der blokere for nettet
Avatar billede lundemann Nybegynder
01. januar 2005 - 21:15 #2
på grund af at jeg refresher en server list i f.eks. steam?
Avatar billede bredker Nybegynder
01. januar 2005 - 21:18 #3
det ved jeg ike så meget om , der må du vente på en af dem der ved mere
ved bare at jeg selv hvade problemet men en af mine maskiner , og det var fierwall der blokerede
Avatar billede lundemann Nybegynder
01. januar 2005 - 21:21 #4
okay.. jeg venter på at en rigtig ekspert kommer på banen sÅ :P
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
01. januar 2005 - 22:22 #5
blot en tanke el. 2..O) >>
Det kan være der en time-out, på den server (liste).. og deu kan evt. stille lidt på den.??
eller, at dit kort har samme funktion.?? kig evt. i enhedshåndtering, under kortet, og fjern fluebenet i, ..bla bla.. må gerne sættes i standby.(sidste faneblad, mener jeg)
eller at , den computer (hvis) sætter dig på standby/el.lign.
hvis du tror det er virus, så lav et spm, med en log, og få en fra spywareteam, til at kigge på den. Prøv evt. xcleaner (nye version), den r go´..O)
måske der var en patch el. opdate i steam, der netop løser dit problem.?

check om det sker på en anden pc.
Avatar billede kalp Novice
01. januar 2005 - 22:26 #6
Selv om spyware programmer siger du ikke har noget så er det ikke altid helt præcist:)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
01. januar 2005 - 22:32 #7
redigere lige >> eller at , den computer/server .. der conntecter dig til nettet..
Sorry..O)
Avatar billede kalp Novice
05. januar 2005 - 02:33 #8
lundemann>> er problemet løst? ellers må du lige komme med lidt respons så vi ved problemet stadig ikke er løst:)