Avatar billede cbadk Novice
30. december 2004 - 17:43 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

WEB 10 nede igen igen

damn :*(

Jeg sad og var ved at lave lidt php og asp...og så gik det hele sgu bare ned under uploading :(

:O

Kender i ikke noget webhotel der er LIDT mere stabilit ???

/cbadk
Avatar billede per-olof Nybegynder
30. december 2004 - 17:50 #1
Jeg rekomenderer Jepponet http://jepponet.dk
Avatar billede whee Nybegynder
30. december 2004 - 17:59 #2
www.elitehost.dk
Altid oppe.
Avatar billede Slettet bruger
30. december 2004 - 18:00 #3
http://www.device.dk , jeg er medejer af firmaet, prismæssigt ligger vi højere, men vi kan msåke finde ud af noget, ellers er der mange af de andre billigere firmaer.

Der har været mange spm her på eksperten omkring det emne g mange for & imod på de fleste af firmaerne, men søg evt. lidt her på eksperten der skulle være rigeligt at læse igennem omkring tilfredsheden af forskellige ydbydere.
Avatar billede x-party Nybegynder
30. december 2004 - 18:05 #4
www.wannafind.dk ja det ved man hvad er.. god service... prof.
Avatar billede cbadk Novice
02. januar 2005 - 02:54 #5
Først var jeg hos cliche.dk, men fandt så ud af at de ikke understøttede subdomains og havde heller ikke nogen ordenligt "kontrol panel"
og så web10.

Hmm...det er sgu ikke nemt at være webhost kunde!

Måske burde man få sin egen server :) hehe

Hva mon det kan koste ? ...700 800 kr ?

Har nemlig et gammel rack server liggende !
Avatar billede kalp Novice
02. januar 2005 - 02:57 #6
Det sikkert ikke meget galt.. men har du din egen server som du gerne vil have stående sammen med deres så er det billigere end hvis du lejer en server hos dem:) (hvem det nu bliver)
Avatar billede cbadk Novice
02. januar 2005 - 03:00 #7
hmm...kender du nogle steder :D ?
Avatar billede kalp Novice
02. januar 2005 - 03:14 #8
ved ikke lige hvad prisen er her men mener det noget lignende dette
http://www.webpartner.dk/produkter/serverparkering
http://www.dir.dk/Produkter/ServerHosting.aspx
Avatar billede whee Nybegynder
02. januar 2005 - 03:19 #9
Tja, du kan have ret :)
Avatar billede morteeart Nybegynder
02. januar 2005 - 03:19 #10
Du får hvad du betaler for.

Billige webhoteller = Ustabil, dårlig kontrolpaneler osv.
Web10 er faktisk de bedste af discount webhotellerne.

Men jeg kan anbefale:

Surftown (de dyre løsninger)
wannafind.dk

btw. du kan ikke lave både php og asp på web10 :P
Det er jo enten eller.
Avatar billede whee Nybegynder
02. januar 2005 - 03:28 #11
Ja netop. Hvad pokker kan man forvente for ~9 kr om måneden.
Jeg skrev en "ticket" (support spørgsmål) hos web10.se forleden. Svartid = 9 dage.
Simpelthen for latterligt.
Surftown
device
elitehost
wannafind
scannet
Der har du nogle af dem du bør bruge hvis du ønsker god support.
Avatar billede kalp Novice
02. januar 2005 - 03:31 #12
webdomain.dk = cliche.dk
cliche er sjovt nok noget billigt bras... men deres webdomain.dk afdeling kører ret stabilt:) og det er også billigt
Avatar billede Slettet bruger
02. januar 2005 - 11:32 #13
Hvis du har dit eget rack, kan vi sagtens finde en god løsning hos os der ikke behøvber at koste dig alverden. Vi har 100 Mbit forbindelse en hub fra Dixen tror jeg det hedder, er ikke den tekniske i firmaet :D

Men hvis det har interesse kan du skrive til mig på osj@device.dk
Avatar billede willi Nybegynder
02. januar 2005 - 22:02 #14
Du skal være lidt varsom med stille dette spørgsmål her på eks. Der kan meget nemt være interessekonflikter således at svarene f.eks. egentlig har interesse i den udbyder som anbefales.
Endnu er det ikke sådan at svarerne med det samme gør opmærksom på at de f.eks. er ansat, eller har andre interesser i firmaet NN.
Selv har jeg Buydomains som har fantastiske features.
Men heller ikke her er det uden problemer.
Problemerne dukker op med vekslende styrke i perioder.
Har haft dem i 4 år og haft to alvorlige perioder af flere måneders varighed hvor det ikke var muligt at få forbindelse til dem. Serveren var nede og .asp understøttelse ikke virkede.
Det fungerer faktisk rigtigt godt pt.
Ikke mindst fordi der i kundeservice sidder en dame som er ret skrap til at få "tingene" i omdrejninger i USA (Det er et USA firma).
Jeg kan sige det sådan at jeg igen, alt-ialt, er glad for denne udbyder.

Buydomains er således både meget billig og kun undtagelsesvis ustabil. Men så er BD det også i en grad som vil noget!!
Avatar billede overload.dk Nybegynder
11. januar 2005 - 14:54 #15
Enig med willi, der er mange "sælgere" herinde og man skal passe på med den slags spørgsmål herinde - og kan igrunden ikke forstå de bliver ved med at dukke op, når der er 1000 af dem i forvejen =)

Jeg har personligt selv www.yourhost.dk som jeg er tilfreds med, og udover dem kan jeg anbefale wannafind.dk og scannet.dk hvis man altså er villig til at betale lidt med alle discount hotellerne derude.
Avatar billede per-olof Nybegynder
11. januar 2005 - 16:12 #16
Som jeg sagt tidligare jeg rekomenderer Jepponet http://jepponet.dk. Er ikke ansatt eller andet har 2 websites på deres webhotell og en pegedomain og har ALDRIG haft nogen grund til at brokke mig over support service mm. og der er det hele.
Avatar billede rhandersen Nybegynder
11. januar 2005 - 16:13 #17
Avatar billede cbadk Novice
14. januar 2005 - 21:28 #18
hejsa :)

Prøver at give dem en chance ;)

Lukker for nu :=)

Men takker for debatten :)