Avatar billede darkspawn Nybegynder
29. december 2004 - 20:27 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Overfør fra video til computer

Jeg optog for nyligt mig og en ven spille Tekken og vil nu gerne redigere det på min computer. Men hvordan får jeg det overført? Jeg har brugt et kabel der førte den visuelle del fra videon (audio er ligemeget) og så satte jeg den anden ende ind i det åbne stik bagpå computeren hvor der står "Video", men jeg kan alligevel ikke overføre. Hvad gør jeg galt?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
29. december 2004 - 20:35 #1
Jeg optog for nyligt mig og en ven spille Tekken ...> på hvad.. ps1..el. 2.. eller pc.??
Jeg har brugt et kabel der førte den visuelle del fra videon..>> hvilket kabel.. har du et video redigerings kort. eller et tv-tuner..??
Avatar billede darkspawn Nybegynder
29. december 2004 - 20:39 #2
På PS2
Kablet er et "gult" kabel (dvs. at det er gult helt ude ved selve stikket) der følger med computeren.
Og jeg aner ikke om jeg har et video redigerings kort, men det må jeg vel have siden jeg har et stik bagpå computeren hvor der står "video". Eller hvad?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
29. december 2004 - 20:43 #3
du har sikkert video...OUT..
og ikke IN..!!
check det evt. med everest.O)
http://www.lavalys.com/products/overview.php?pid=1&lang=en
Avatar billede darkspawn Nybegynder
29. december 2004 - 20:51 #4
ehm... jeg har downloadet det, men hvad helt præcis skal jeg køre i programmet for at finde ud af om jeg video in?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
29. december 2004 - 20:58 #5
prøv at trykke på pc/opsummering, kan du et kort er hedder tv-tuner, el. redigering, ..?
Hvis ikke, så skal du nok investere i et sådan kort, før det kan lade sig gøre..??
Med ellers læs lidt om ps2, det kunne være der var en anden måde..???
Avatar billede darkspawn Nybegynder
29. december 2004 - 21:01 #6
fandens også, det havde jeg ikke... Du skal have tak for hjælpen, og hvis du skriver et eller andet i et "svar", så skal du nok få pointene også
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
29. december 2004 - 21:06 #7
okay..O)
men som sagt check ps2 faq, det kunne være der var en anden måde..??