Avatar billede wampiro-uha Nybegynder
29. december 2004 - 13:59 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Installer OpenOffice på Mac OS X?

Nogen der kender en guide til hvorledes jeg installerer OpenOffice på Mac OS X?
Synes jeg har læst noget om man skal installere X11, kan dette passe?

Har desværre ingen hele point :-(
Avatar billede aeblenet Nybegynder
29. december 2004 - 14:06 #1
Avatar billede wampiro-uha Nybegynder
29. december 2004 - 15:03 #2
Lidt mere specifikt tak :-)
Det kunne jeg godt selv finde ud af. I de første fundne emner er der intet om installationen på Mac OS X?

Jeg har søgt på google selv og læst readme i den hentede version. Men det eneste jeg kan finde er noget hvor man skal installere X11 på Mac OS X, kan dette passe?

Kan det ikke ordnes nemmere?
Avatar billede aeblenet Nybegynder
29. december 2004 - 15:53 #3
ingen point ??????
-hvad tror du selv ?
Avatar billede wampiro-uha Nybegynder
29. december 2004 - 16:58 #4
Jeg lader lige spørgsmålet være åbent, og håber der er nogen som gider hjælpe gratis :-)
Avatar billede aeblenet Nybegynder
29. december 2004 - 17:57 #5
good luck!

-nu har du ellers fået over 10 lniks til OpenOffice forum's og alt muligt på dansk.

Du kan måske ikke læse dansk ?
Avatar billede egonspock Seniormester
29. december 2004 - 19:00 #6
Hvis du bruger denne installer: http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/10456 eller direkte fra openoffice.org her: http://porting.openoffice.org/mac/ bør det hele være med. Jeg må indrømme at jeg ikke har testet det, men simpelt ser det ud.

Hvis det ellers er en Mac-udgave du har fået, bør den virke direkte, da X11 er indbygget i Panther som standard (i modsætning til 10.2, hvor man selv skulle installere X11)
Avatar billede aeblenet Nybegynder
29. december 2004 - 22:24 #7
>egonspock
Hvorfor hjælper vi ham med det. Han spørger jo UDEN POINT, om noget nyt i næste måned ! ! !
Avatar billede wampiro-uha Nybegynder
31. december 2004 - 02:42 #8
egonspock --> Jeg har hentet versionen herfra:
http://da.openoffice.org/

Men den fylder jo kun halvdelen af det link du kom med?
Der er ikke rigtig med min version som indikere en installer, synes jeg. I hvert fald ikke en til en mac-newbee.

Jeg prøver lige at hente fra dit link.

Vender tilbage.

Takker indtil videre :-)
Avatar billede wampiro-uha Nybegynder
07. januar 2005 - 14:41 #9
Takker egonspock :-)