Avatar billede bw82 Nybegynder
18. marts 2001 - 11:56 Der er 12 kommentarer og
3 løsninger

æøå i outlook2000

når jeg bruget en BT skrifttype i outlook og kilkker på send, ryger det over i udbakken.
hvis jeg åbner meddelesen i udbakken er æ,ø,å
lavet om til default. makere jeg æ,ø,å viser skrifttype at det stadig er en BT type men visuelt er det ikke. modtageren får dog mailen med hele BT typen. mit spørgsmål er så. har udbakken eller outlook en fejl der laver mine æ,ø,å om visuelt
Avatar billede tentakkel Nybegynder
18. marts 2001 - 12:00 #1
Det lyder kraftigt som om den BT type du har ikke har æøå - gå ind i windows\\fonts åbn den om se om der er ÆØÅ med
Avatar billede bilaldk Nybegynder
18. marts 2001 - 12:01 #2
det er hvist ikke der problemmet er, nogen gange kan der forekomme problemmer når man foreksempel bliver nød til at slukke computeren ved at hive stikkontakten ud i programmerne.

det skader dog intet som sagt så du behøver ikke geninstallere noget, men hvis du vil have det ordnet kan du bare installere outlook for fra:)
Avatar billede bilaldk Nybegynder
18. marts 2001 - 12:02 #3
der tages forbehold for stavefejl:) jeg kan ikke rette dem nu:)
Avatar billede tentakkel Nybegynder
18. marts 2001 - 12:03 #4
- Ja oki - man kan natuligvis også blot prøve at geninstalere outlook - jeg mente bar at det nuengang var ærgeligt at gøre det hvis det blot var skriften der var problemet
Avatar billede bilaldk Nybegynder
18. marts 2001 - 12:04 #5
ja, men hvis du ikke afinstallere den nuværende version mister du ikke dine mails:)
Avatar billede tentakkel Nybegynder
18. marts 2001 - 12:07 #6
? - var det en kommentar til mig? - for så kan jeg slet ikke forstå det. Jeg vil ikke hænges op på det- men jeg er 97% på at meddelserne bliver gemt
Avatar billede tentakkel Nybegynder
18. marts 2001 - 12:07 #7
selvom du afinstalere
Avatar billede bilaldk Nybegynder
18. marts 2001 - 12:13 #8
så lad dog problemet ligge, det skader ikke og andre kan se det, ellers prøv at søg efter fronten et sted og installer den
Avatar billede tentakkel Nybegynder
18. marts 2001 - 12:22 #9
Jeg synes også at det er lidt mange point for et i realiteten skønhedsproblem - men det må du naturligvis også selvom
Avatar billede bw82 Nybegynder
18. marts 2001 - 12:28 #10
takker for de hurtige tilbagemeldinger.
men det sjove er, at alle der modtager mine mails får hele ordet korekt incl æ,ø,å i den BT type. hvis jeg skriver i word og så kopiere tekst over i outlook bliver æ,ø,å lavet om, skriver jeg i outlook gør det ikke. først når det lægges i udbakken sker det !!.
til tentakkel - skrifttypen har æ,ø,å i font instillingerne
Avatar billede bilaldk Nybegynder
18. marts 2001 - 12:28 #11
du behøver skam ikke give mig point jeg samler sgu ikke på dem
Avatar billede tentakkel Nybegynder
18. marts 2001 - 13:09 #12
beklager så kan jeg ikke hjelpe mere
Avatar billede ragout.dk Nybegynder
18. marts 2001 - 14:36 #13
Bruger du en engelsk version med upgrade?! Sender du dine e-mails som HTML eller alm. tekst?
Er det en engelsk version, så kan det være fordi den givne upgrade ikke understøtter alle skrifttyper?!

Med venlig hilsen i øvrigt
Avatar billede bw82 Nybegynder
18. marts 2001 - 16:35 #14
jeg bruger office 2000 i dansk version på en
w2k i engelsk version. men kan godt sende mail med
æ,ø,å i den skrifttype jeg kan bare se æ,ø,å i default skrift og det ser lidt sjovt. men det er alvorligt, da jeg ikke ved om modtager får det rigtige hver gang...
Avatar billede bw82 Nybegynder
18. april 2001 - 19:56 #15
nu deler jeg point ud...til dem der har prøvet at hjælpe mig, selv om jeg ikke har fundet ud
af hvorfor skrift typen bliver lavet om til default, når mailen lægges i udbakken..