Avatar billede pjotriljitsj Nybegynder
27. december 2004 - 15:53 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

norton av efter geninstallation af xp

Jeg har installeret en ny home xp henover en xp pro. Alt er gået fint, men norton antivirus, som jeg har installeret via nettet virker ikke og jeg kan hverken finde installationsprogrammer eller få exe-filerne til at virke. Nogen der ved hvordan jeg får norton til at virke uden at skulle til at hentet et nyt abb. Det nuværende løber først ud om et halvt år.
Avatar billede engvald Nybegynder
27. december 2004 - 16:49 #1
Er det en Norton AntiVirus Professional 2004
så skal finde den som hedder NP10ESD.exe

/Engvald
Avatar billede engvald Nybegynder
27. december 2004 - 16:54 #2
ellers kan hente den her

http://www.indo.net.id/ftp/antivirus.htm

/Engvald
Avatar billede pjotriljitsj Nybegynder
27. december 2004 - 17:37 #3
har nu fået den installeret, men nu skal jeg finde mit serienummer som jeg ikke længere har på mail. Ved du om man kan se det i en bestemt fil i min norton-mappe?
Avatar billede engvald Nybegynder
27. december 2004 - 19:46 #4
skal den ligge under C:\Program files\Norton\....
du skulle tag det gl mappe copy over til den nyer mappe Husk at stoppe servicer...  ellers er den væk Symantec skrive ikke noget om lost serial number... Håbe det var hjælp nok ellers kan du ringer til deres Hotline

/engvald
Avatar billede pjotriljitsj Nybegynder
30. december 2004 - 01:03 #5
ved ikke helt hvad jeg skal give af point, for jeg fik downloaded norton, men den er stadig bare som en nyinstallation, og jeg skal til at betale forfra. Jeg vil forsøge at fange dem på supporten.
Avatar billede engvald Nybegynder
30. december 2004 - 09:39 #6
Du har fået fat i en nye exe fil til norton Antivirus…det var det første problem
Avatar billede pjotriljitsj Nybegynder
30. december 2004 - 16:27 #7
Jeg vil gerne give dig det halve af pointene så. Hvordan gør jeg det?
Avatar billede hcma Novice
30. december 2004 - 16:31 #8
Det letteste er at du selv lægger et svar og så efterfølgende markerer begge jeres navne og så trykker på accepter, da I så hver får halvdelen.
Avatar billede pjotriljitsj Nybegynder
30. december 2004 - 17:57 #9
Her så mit svar og tak for hjælpen. Lukker.