Avatar billede foogle Nybegynder
26. december 2004 - 22:40 Der er 1 løsning

Mysql og PHPMyAdmin funger ikke helt

Sider og vil lave min egen webserver :) og har valgt Apache fordi deter det jeg syndes er bedst til PHP :) men nu sider jeg og vil ha MySQL og PHPMyAdmin fixet også men det driller bare en lille smule :( det er lige som den ikke vil finde mit brugernavn og database....

når jeg logger ind og forsøger noget kan jeg godt logge på via mysql control system osv... men når jeg bruger det samme i min sql fil login i php så funger det ikke helt.... nogen der kan hjælpe mig lidt med det her problem

sig lige hvad i skal bruge noget info om for at kunne hjælpe lidt nemmer ? for ja må nok indrømme at jeg ik helt selv fatter det her problem....

en af fejlen SQL gir mig er

Access denied for user 'ODBC'@'localhost' (using password: NO)
Avatar billede foogle Nybegynder
06. januar 2005 - 08:38 #1
hmmm igen svar at hete her.... så vælger at lukke mit spg. :(