Avatar billede mortenrp Nybegynder
25. december 2004 - 12:08 Der er 8 kommentarer

C# .NET freelancer søges

Hej med jer

Vi søger en C# .NET programmør på freelancebasis (i første omgang).

Af prismæssige årsager er vi ikke interesseret i en programmør med mange års erfaring, men evt. en nyuddannet datamatiker eller lignende.

Personen skal være i stand til både at udvikle windows applikationer og webapplikationer (ASP.NET), samt have et kendskab til Micosoft SQL server.
Avatar billede coladrenge Nybegynder
26. december 2004 - 11:10 #1
Hej Morten

Lyder meget spændende. Du må gerne sende noget information til jhc@nc-software.dk. Vi udvikler standard applikationer til amter og hospitaler. Du kan sende til jhc@nc-software.dk
Avatar billede talos Nybegynder
26. december 2004 - 18:05 #2
Hej Morten

Hvor henne i landet snakker vi om?? Og er det evt. muligt at arbejde hjemmefra?

mvh
:=)
Avatar billede mortenrp Nybegynder
26. december 2004 - 19:33 #3
Opgaverne vil skulle løses hjemmefra/eget kontor.

Møder vil blive afholdt i København.
Avatar billede talos Nybegynder
26. december 2004 - 20:19 #4
Vil da gerne have yderligere information på talosdk@hotmail.com
Avatar billede webcreator Nybegynder
27. december 2004 - 20:29 #5
Hej Morten.

Jeg er relativt ny i sproget C# .NET. Jeg er pt. på 2. semester på Datamatikeruddannelsen, og kunne i den forbindelse være interesseret i at løse mindre opgaver for jer, hvis sådanne dukker op.

Selv om mine erfaringer endnu er begrænsede, i forhold til datamatikere der for længst er blevet færdige med uddannelsen, vil jeg dog mene, at jeg snildt kan bistå med gode, simple applikationer. Det basale med Objekt Orienteret Programmering er for længst faldet på plads, og falder mig ganske naturligt. Samtidig benytter jeg UML og UP, til at dokumentere mine løsninger med.

Som en sidst ting kan nævnes, at jeg har arbejdet med IT de sidste 12 år, og har programmeret de 11 år. Igennem årene arbejdede jeg med følgende programmeringssprog, og stiftede bekendtskab med dem i nævnt rækkefølge :
Basic på min C64'er, lidt simpel Batch i DOS (kan det overhovedet kaldes programmering?), HTML, CSS, ASP, Delphi, PHP, MySQL og nu C# .NET

Hvis I mener at kunne bruge mig et nogle af jeres mindre projekter, så tøv ikke med at skrive på : jimmy [snabel-a] powerzone.dk
Avatar billede yaief Nybegynder
30. december 2004 - 23:01 #6
Du må også gerne sende mere information til jonas@noka.dk
Avatar billede bottom Nybegynder
19. januar 2005 - 11:43 #7
Hej Morten
Vi er lille firma udviklingsfirma som bruger .net platformen som udviklingsmiljø.
Vi er to it-ingeniører som har et års erfaring med udvikling af både win og webforms
Du er meget velkommen til at sende noget mere info til kennet@sqlm.net
Avatar billede dbtech Nybegynder
24. januar 2005 - 00:03 #8
Jeg har et mindre programmeringsteam med en del års erfaring med at programmere web applikationer. Vi bruger primært asp/mssql og .NET, men har også erfaring og kompetence indenfor ”non Microsoft” teknologier/platforme. Vi har en meget avanceret toolbox med stort set alle tænkelige funktionaliteter der er relevante for web applikationer. Vi har også kompetence indenfor udvikling af windows applikationer i VB/access og .NET.

Vores faste team består af:

Undertegnede – David – Ingeniør – har programmeret halvdelen af mit liv
Caroline – Datalog (med udmærkelse) – har programmeret web siden 2000
Genady – har 20 års programmerings erfaring heraf de sidste 4 med web

Endvidere har jeg 2 freelancere i backup når der er tryk på – begge nogle meget professionelle og ansvarsbevidste folk der har bevist deres værd.

Vi er et lille firma der lægger hovedvægten på det personlige ansvar som hver programmør tager for de projekter de påtager sig. Alle har vi en dyb forståelse for de teknologier vi arbejder med.

Blandt vores kunder er ledende industriforetagender, og førende online websites, til hvem vi leverer totale programmerings løsninger. Senest har vi leveret en online løsning til Microsoft – til brug for deres solution partner events.

Endvidere har vi en del kompetence i at sætte hosting solutions op remote.

Selv har jeg været hovedaktør i at skabe web programmerings kompetence hos 21st.dk (nu t-systems.dk), og har undervist på Teknologisk Institut (DTI), IDG, UNI-C or Erfa.

Da vi er baseret i udlandet, kan vi arbejde til meget konkurrence dygtige priser. Vi arbejder synkront med danske arbejdstider, og kommunikationen kan foregå dagligt live via mail/messaging/voice – uden udgifter til telefon – og vi kan dele skærm og arbejde sammen som om vi sad ved siden af hinanden.

Kontakt mig venligst på db@dbtech.co.il