Avatar billede flimmerboy Nybegynder
17. marts 2001 - 16:56 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Gendanne filer?

Jeg er kommet til at slette en fil som var meget vigtig, og her kommer mit spørgsmål så: Kender i et program der kan gendanne filer?
Avatar billede karstein Nybegynder
17. marts 2001 - 16:59 #3
Hej

Det er måske et forsøg at download norton ghost
os se om den kan hjælpe!

http://enterprisesecurity.symantec.com/products/products.cfm?productID=3

Jeg ved at den kan gendanne slettede filer!

Mvh  Karstein.dk
Avatar billede Beach Mester
17. marts 2001 - 17:00 #4
Norton Utilities kan klare dit problem:-)
Du kan muligvis hente en prøve her:
http://www.symantec.com/sabu/sysworks/basic/
//Beach
Avatar billede kapla Nybegynder
17. marts 2001 - 17:00 #5
http://download.cnet.com/downloads/1,10150,0-10001-103-0-1-7,00.html?tag=srch&qt=undelete&cn=&ca=10001
Avatar billede hotpop Novice
17. marts 2001 - 20:59 #6
norton ghost kan ikke gendanne filer!
Avatar billede Beach Mester
17. marts 2001 - 21:03 #7
>>>hotpop
Ja, jeg har heller aldrig fundet den funktion, men det kunne da godt være at der var kommet nogle nye funktioner til siden jeg fik programmet:-)

Så skal vi slå fast at ghost er et program der kan kopiere en harddisk eller partition og derefter gendanne den efter den profil man har lavet. Det er det og videre er den ikke:-)
//Beach
Avatar billede flimmerboy Nybegynder
18. marts 2001 - 08:43 #8
Okay hør så her, kan i oxo finde et serial til Recover4all så giver jeg point til den der finder det?! :)
Avatar billede kapla Nybegynder
18. marts 2001 - 12:41 #9
Avatar billede flimmerboy Nybegynder
18. marts 2001 - 14:59 #10
Jeg gider ik købe et serial!
Avatar billede kapla Nybegynder
18. marts 2001 - 15:01 #11
Du må ikke spørge om serials på eksperten
Avatar billede kapla Nybegynder
18. marts 2001 - 15:04 #12
http://www.eksperten.dk/info_regler.phtml

Eksperten.dk skal bruges til lovlige formål. Det vil sige, at det ikke vil blive tolereret, hvis der er brugere, der søger efter warez (pirat-software), mp3 filer, serienumre eller anden form for informationer, der kan bruges til ulovlige formål.
Avatar billede hotpop Novice
18. marts 2001 - 21:14 #13
flimmerboy> Det der serial kan du sgu selv finde! Du får det IKKE her!
Avatar billede flimmerboy Nybegynder
19. marts 2001 - 16:20 #14
Oki jeg køber et hvis jeg absolut skal det!!!!!!!!!!