Avatar billede dcf_psycho Nybegynder
17. marts 2001 - 15:31 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Udlejning Af Counter Strike Server 1.1

Vi udlejer Counter strike servere.

Forbindelse:

Fiberforbindelse

Server:

Pentium 633 mhz, 128 mb, Ram

Serveren Kører Linux med CS 1.1

kører 24 timer i døgnet.

Serveren bruges ikke til andet til server.

Priser:

Personal server: 200,- (Der er password på døgnet rundt)

Public Server: 300,- (ingen Password)

Der tages forbehold for prisændringer..

For nærmere info kontakt: cableguy@toughguy.net
eller kom ind på vores mIRC kanal på Quakenet #dcf.dk
Avatar billede tommyf Nybegynder
17. marts 2001 - 15:47 #1
Prøv at søge her på experten, der var en for et stykke tid siden der manglede en CS server.
Avatar billede kapla Nybegynder
17. marts 2001 - 16:30 #2
Avatar billede razor Nybegynder
17. marts 2001 - 16:48 #3
hvad er den fysiske lokation af serveren ?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
17. marts 2001 - 17:19 #4
Kapla0 - Læs indlæggende i dit eget link og find ud at de de er en stor omgang snydere hele bundtet.

Nu dukker de så oven i købet op med en ny bruger der hedder Psycho.
Avatar billede kapla Nybegynder
17. marts 2001 - 17:23 #5
De skal slettes hele bundet
Avatar billede netmus Nybegynder
17. marts 2001 - 18:14 #6
hmmm, nu har vi endelig fået vores egen server og pga. det problem vi havde med at finde en server tilbyder vi andre plads på vores server. Og denne gang vil vi ikke bare have men tilbyder ligefrem andre hjælp..... Også får man at vide at ens bruger skal slettes...lidt tyndt!

Og for det andet er det første gang PsYcHo er inde på eksperten.dk.... Hvis I dumpapper ikke tror mig... Jaaa, hvad med at tjekke hans IP???

/Netmus...
Avatar billede tommyf Nybegynder
17. marts 2001 - 18:27 #7
Netmus<--> Vi kan jo... som du nok ved, ikke tjekke jeres IP-adresser.

\"Tilbyder vores hjælpe\" - Jeg vil også gerne tilbyde min hjælp... til 250kr/t... nej vel.

Desuden er det ikke tilladt at bruge eksperten som en reklamesøjle, så luk spørgsmålet.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
17. marts 2001 - 18:28 #8
netmus - Igen blander du dig og igen gør du det skidt. For det første kan jeg selvfølgelig ikke tjekke hans IP. Det kan www.eksperten.dk kan, men de bruger den ikke til noget som helst.

IP er fuldstændigt lallende ligegyldigt så længe alle ikke har fast IP. Du logger bare af og på - Så har du ny IP.

I tilbyder ikke hjælp, men forsøger at sælge en vare. Det er vist heller ikke meningen med forummet herinde.

Dumpapper og dumpapper.
Avatar billede lojmann Nybegynder
17. marts 2001 - 19:47 #9
netmus -> Det med at tjekke IP\'er holder ikke en metet - skoler, virksomheder mv. har jo bare en IP \"ud af huset\" som alle brugere er \"gemt bag\", når de kommer ud på den anden side... Det kaldes masquerating...:)

Men klart - eksperten.dk skal IKKE bruges som et reklameblad!
Avatar billede netmus Nybegynder
17. marts 2001 - 22:52 #10
POINT TAKEN!
Avatar billede krusell Nybegynder
18. marts 2001 - 01:13 #11
Hvis i vil gøre noget for eksperten, så opret en Eksperten server gratis :-)
Avatar billede dcf_psycho Nybegynder
20. marts 2001 - 14:01 #12
hehe