Avatar billede wampiro-uha Nybegynder
22. december 2004 - 20:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Mysql-spørgsmål!

Jeg har prøvet at installere MySQL på Mac OS X med hjælp fra denne guide:
http://www.entropy.ch/software/macosx/mysql/

Men efter jeg har gjort som der står (håber jeg), har jeg hentet phpMyAdmin og prøvet at få det til at fungere (har gjort det mange gange på Windows).

Men jeg får denne fejl:
#1045 - Access denied for user 'root'@'localhost' (using password: NO)

Hvad gør jeg?
Avatar billede wampiro-uha Nybegynder
22. december 2004 - 20:55 #1
Starter MySQL forresten op automatisk som det gør på Windows?
Avatar billede wampiro-uha Nybegynder
22. december 2004 - 20:58 #2
Det virker nu :-)
Mærkeligt.

Men er der nogen som ved om det starter op automatisk, eller hvordan og hvorledes?
Avatar billede egonspock Seniormester
22. december 2004 - 22:25 #3
Hvis du f. eks. installerer MySQLStartupItem.pkg, som er i installationsdisken gør den nok ;-)
Avatar billede wampiro-uha Nybegynder
23. december 2004 - 00:25 #4
Det er jo rigtig nok :-D
Sorry!