Avatar billede hlund Nybegynder
20. december 2004 - 22:09 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Farvefejl på fladskærm

Jeg ved ikke om min skærm har fået et tryk eller hvad eller hvad det kan være. Der er en rundt område på min skærm til min bærbare hvor farverne ikke bliver helt korrekte. De er nærmest lidt blege og mest af alt ligner det en fedtplet, uden dog at være det. Hvad kan det være kan et område pixels godt få en fejl eventuelt ved tryk eller andet ?

obs. Min computer er en bærbar zepto 4200.
Avatar billede hlund Nybegynder
20. december 2004 - 22:16 #1
Området er cirka på størrelse med en fingernegl. Blege ikke helt nøjagtige farver?
Avatar billede hlund Nybegynder
20. december 2004 - 22:18 #2
Det er ikke en pixelfejl da farverne kan forandre sig men de gør det bare ikke nøjagtigt
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
20. december 2004 - 22:38 #3
det er svært at vudere, sådan noget skal ses.. men hvis man kan se en bue i plastikket (skærmen, ) ja, så er er en fejl..!
Har du stadig garanti, så gå ned med den.!!
Avatar billede hlund Nybegynder
20. december 2004 - 23:01 #4
Det er faktisk ikke selve den yderste del af skærmene der er stødt og bulet. Det er pixel fejl der er blege i et fingernegls stort område. Men jeg har skrevet en henvendelse til Zepto. Spændt på at høre hvad de siger
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. august 2007 - 18:47 #5
feedback fra Zepto?
Avatar billede hlund Nybegynder
07. april 2008 - 22:11 #6
den blev byttet
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
08. april 2008 - 10:08 #7
smider et svar..?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
08. april 2008 - 10:08 #8
~