Avatar billede sdbgviking Nybegynder
16. december 2004 - 16:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

konfiguration af 2003

jeg har problemer med at få en frontpage genereret asp/access til at virke på en 2003 webserver... skyldes dette en fejl i opsætningen ? eller kan det skyldes evt. tilføjelser til webstedet mangler .. fejlkode 500. Internal Server error.
Avatar billede bennylarsen Nybegynder
16. december 2004 - 17:06 #1
Prøv at kigge på disse hjælpesider:

http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/iissdk/iis/ref_mb_customerrordescriptions.asp

eller denne:
http://customersupport.websiteproviders.net/tutorials/htaccess/

Jeg har ikke selv forstand på det, men der står en del oplysninger, som du måske kan bruge, ellers må vi håbe, der er en expert, der vil hjælpe.
Avatar billede sdbgviking Nybegynder
16. december 2004 - 17:21 #2
Desværre er det ikke til megen hjælp, men tak for forsøget.
Avatar billede kenp Novice
16. december 2004 - 21:51 #3
og du har tilladt at din server må afvikle ASP for det er som standart ikke slået til på en 2003 server.
Avatar billede sdbgviking Nybegynder
23. november 2005 - 20:11 #4
Ja ASP er slået til.. fejlen er løst.. Under install af IIS skal man vælge at installere FP extensions.