Avatar billede jes-eu Nybegynder
16. december 2004 - 10:40 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Server Application Error

Jeg får følgende fejl. Jeg har prøvet at afinstallerer igen og igen, men det bliver bare ved.

Server Application Error
The server has encountered an error while loading an application during the processing of your request. Please refer to the event log for more detail information. Please contact the server administrator for assistance.
Avatar billede jes-eu Nybegynder
16. december 2004 - 10:42 #1
Failed to initialize the needed name objects. Error Specifics: d:\qxp_slp\com\com1x\dtc\dtc\msdtcprx\src\dtcinit.cpp:215, CmdLine: C:\WINDOWS\system32\dllhost.exe /Processid:{02D4B3F1-FD88-11D1-960D-00805FC79235}, Pid: 3616
No Callstack (0)
Avatar billede jes-eu Nybegynder
16. december 2004 - 10:43 #2
Jeg bruger windows xp pro (media center edition) som styrer system (engelsk)
Avatar billede jes-eu Nybegynder
16. december 2004 - 10:44 #3
Sub-component Distributed Transaction Coordinator raised an exception while processing the OC_COMPLETE_INSTALLATION setup message.

d:\nt\com\com1x\dtc\ntdtcsetup\src\csetuputil.cpp (line 2748)

Error Code = 0x80004005

Unspecified error

Failed to execute function 'DllRegisterServer()' in 'C:\WINDOWS\system32\mtxoci.dll'.
Avatar billede jes-eu Nybegynder
16. december 2004 - 10:44 #4
jeg får denne fejl i forbindelse med afinstallering
Avatar billede jes-eu Nybegynder
16. december 2004 - 10:48 #5
Jeg får denne meddelelse når jeg prøver at installere:

Sub-component Distributed Transaction Coordinator raised an exception while processing the OC_COMPLETE_INSTALLATION setup message.

d:\nt\com\com1x\dtc\ntdtcsetup\src\csetuputil.cpp (line 2748)

Error Code = 0x80004005

Unspecified error

Failed to execute function 'DllRegisterServer()' in 'C:\WINDOWS\system32\mtxoci.dll'.
Avatar billede jes-eu Nybegynder
15. marts 2005 - 15:20 #6
Lukker, har formateret computeren