Avatar billede anrth Nybegynder
16. december 2004 - 09:52 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Fejlkode ved install

Hejsa....
Jeg jo nok lidt grøn - kan ikke forstå hvorfor min nye pc kommer med følgende fejlkode når jeg forsøger at install et program som fint kan køre på andre pc'er med XP. Den skriver følgende: C:/windows/system32/autoexec.nt Systemfilen er ikke egnet til at køre MS-Dos og Microsoft programmer.  Afslut.

Jeg troede det måske var service pack 2 så den afinstallerede jeg men det var ikke pga den ????  såååå har nogle et godt fif..

Som sagt så kører programmet fint på alle andre pc'er med samme styresystem ??

// Anita
Avatar billede majsmarken Nybegynder
16. december 2004 - 10:01 #1
Avatar billede anrth Nybegynder
16. december 2004 - 10:24 #2
hejsa

Tak for det - det er netop sådan den skriver... og nu har jeg prøvet det... meeennn skulle repair filen ikke overskrive en eksisterende ??? for det gør den ikke og ja jeg kan heller ikke finde den som jeg kopierede derover...  ????
Avatar billede majsmarken Nybegynder
16. december 2004 - 10:28 #3
Jeg må rende NU - måske tilbage lidt senerer...
Avatar billede anrth Nybegynder
16. december 2004 - 10:34 #4
Tak har fået den til at virke --- hmmm kan bare ikke forstå hvorfor filen ikke bliver der - det er som om den forsvinder igen...

TUSIND tak for hjælpen.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
16. december 2004 - 10:36 #5
Hvad mener du med "filen ikke bliver der" ?
Avatar billede anrth Nybegynder
16. december 2004 - 10:38 #6
første gang da jeg kopierede filen derover genstartede jeg bagefter og væk var den ??? - måske jeg har gjort noget forket...

Nu sidder jeg lige og prøver at finde ud af - de point får du dem automatisk eller skal jeg gøre noget ?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
16. december 2004 - 10:38 #7
Jeg ska' forsigtigt huske dig på:
http://www.eksperten.dk/spm/562270
Avatar billede majsmarken Nybegynder
16. december 2004 - 10:40 #8
Først mulighed for POINT når der er lagt [svar] - og det gør jeg først når spørgmålet/problemet er løst...
Avatar billede anrth Nybegynder
16. december 2004 - 10:40 #9
ja den havde jeg helt glemt  får helt røde øre ... må hellere smutte ind på sønnes værelse med det sammen - meeeen det er en GAMMEL pc så det er nok et YT grafikkort....  tjekker lige.
Avatar billede anrth Nybegynder
16. december 2004 - 10:43 #10
Tak - jamen det her problem er jo løst.... jeg kører fint programmet nu. Og nu vil jeg smutte ind på knægtens væresle og kigge på Sims problemet.

TAK for dette.....
Avatar billede majsmarken Nybegynder
16. december 2004 - 10:55 #11
PS: DU bør (skal) ikke lægge svar - det er besvaren (mig?) der tilsidst lægger et [svar] og SÅ ka' du uddele point osv - efter "fortjeneste" ?
Avatar billede anrth Nybegynder
16. december 2004 - 11:04 #12
sorry -- det troede jeg ....  jeg vil bare gerne give dig nogle points --- ti hi..
Avatar billede majsmarken Nybegynder
16. december 2004 - 11:11 #13
... når det virker / godkendt af dig - SÅ lægger jeg et [svar] og SÅ ka' du gi' såkaldte point...
Avatar billede anrth Nybegynder
16. december 2004 - 11:12 #14
Det virker fint...
Avatar billede majsmarken Nybegynder
16. december 2004 - 11:19 #15
Go' Jul... [svar]
Avatar billede anrth Nybegynder
16. december 2004 - 11:30 #16
er den nu lukket korretkt ?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
16. december 2004 - 11:38 #17
Got' It' ... Takker...