Avatar billede senior54 Novice
15. december 2004 - 21:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Skifte domæne ejer og webhotel

Jeg står som ejer af et domæne xxx.dk, som ligger på et webhotel hos yyy.dk. Jeg vil nu overdrage domænet til en bekendt, men som ikke ønsker at have det liggende hos yyy.dk - og derfor ønsker jeg naturligvis heller ikke længe at stå som ejer af domænet. Spørgsmål: kan jeg så ikke bare ændre ejerforholdet hos Hostmaster - og lade bekendten efterfølgende selv flytte det?
Avatar billede hojben Novice
15. december 2004 - 22:59 #1
Jo men du vil stadig hænge på løbetiden på hjemmesiden hos yyy.dk

udskriv overdragelses papiret fra dkhostmaster og fax det til dem. husk at underskrive begge 2.
Avatar billede senior54 Novice
15. december 2004 - 23:23 #2
Ja ang. løbetiden det kan jeg godt forstå, men domænet behøver dog ikke blive liggende der på?
Avatar billede hojben Novice
15. december 2004 - 23:25 #3
nej den nye ejer eller dig selv kan bare bede at andet firma om at redeligere det for dig :)