Avatar billede arnejan Nybegynder
15. december 2004 - 17:13 Der er 2 kommentarer

Webhotel på IIS,

Hvis man vil hoste et par domæner på en IIS (windows 2003), hvordan er det så med det der med at de forskellige domæner skal skyde ned i forskellige mapper på serveren.

Altså f.eks. når man skriver www.hejdomaene.dk skal serveren se at det er det og videresende forespørslen ned i f.eks. inetput/wwwroot/hejdomaenedk/index.htm

Jeg har svært ved at finde frem til det selv ved at søge, fordi jeg jo ikke engang ved hvad begreberne hedder.

Håber at nogen ved hvor jeg vil hen.

Mvh
Avatar billede kenp Novice
15. december 2004 - 21:49 #1
du opretter et site til hver af dem også sætter du det op i hostheader (hvis du bare opretter et nyt site under iis så kommer du igennem de forskellige punkter)
Avatar billede brummelum Nybegynder
16. december 2004 - 14:44 #2