Avatar billede lavang Nybegynder
12. december 2004 - 11:15 Der er 8 kommentarer

IIS på XP og 2000pro.

hej!
Jeg kan simppelthen ikke få IIS til at køre på mine 2 computers hhv. 2000Pro, XP pro. Jeg har flere gange prøvet at afinstallere og geninstallere, men uanset hvad jeg prøver ku' det ikke køre. ved I hvorfor og hvordan løser jeg problemmet?
Jeg håber, der er nok nogle af jer vil vise mig hvordan jeg løser det "irriteret" problem, tak på forhånd.

hilsen
Lavang
Avatar billede kenp Novice
12. december 2004 - 11:37 #1
hvad kommer den med af fejlmeddelser?
Avatar billede lavang Nybegynder
12. december 2004 - 13:08 #2
Fejl : Siden kan ikke vises!
Jeg får det hver gang, jeg vil "gennemse" min asp fil. jeg går udfra at du ved godt, at man kan se sin asp fil ved at klikke på virtual map -> gennemse ...

Hilsen
Lavang
Avatar billede kenp Novice
12. december 2004 - 13:30 #3
du kan jo teste den ved at klikke her http://localhost
Avatar billede lavang Nybegynder
13. december 2004 - 10:05 #4
ja, jeg har prøvet med http://localhost/mindomain.dk (mindomain.dk er bare navnet på en virtual map, som indholder min default.asp), men det hjalp hellere ikke...

jeg prøvet at formatere "lort" og vender tilbage for at give feedback om hvordan det er gået...uanset om det virker eller ej, når jeg vender tilbage vil jeg alligevel lukket...

hilsen
Lavang
Avatar billede lavang Nybegynder
13. december 2004 - 10:06 #5
her er fejlet : HTTP 500 - Internal server error
Internet Explorer
Avatar billede jpvj Nybegynder
13. december 2004 - 10:09 #6
Internal Server Error er typisk en ASP fejl...

Prøv at lave en simpel HTML fil i stedet.
Avatar billede hojben Novice
13. december 2004 - 10:13 #7
hihi plejer at være fordi der ikke er givet script adgang *g*
Avatar billede jpvj Nybegynder
21. januar 2005 - 10:37 #8
Fandt du en løsning?