Avatar billede speedy2000 Nybegynder
11. december 2004 - 22:14 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Multifunktionsprinter med god scanner

Nogen der kender til en Multifunktionsprinter, hvor scanneren kan scanne Negativer / Dias ?
Avatar billede bernpak Nybegynder
12. december 2004 - 10:39 #1
Denne her kunne være en mulighed.Hppsc 950.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
13. december 2004 - 12:08 #2
Enhver "fladbed" scanner vil i mine øjne være utilstrækkelig til DIAS scan.

Jeg har prøvet mange forskellige modeller, og kun de bedste fladbed scannere, er lige en tand bedre end at scanne papirfotoet.

Hvis det er noget du vil gøre det i for alvor, kommer du ikke uden om en dedikeret DIAS-scanner.
Avatar billede speedy2000 Nybegynder
15. december 2004 - 14:51 #3
Ole Madsen smid lige et svar, du har jo ret :D
Jeg deler point mellem jer.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
15. december 2004 - 14:55 #4
Svar :-)