Avatar billede thomaslp Nybegynder
11. december 2004 - 21:36 Der er 7 kommentarer

jeg har brug for "top logo" på min hjemmeside

Hej,
jeg er ved at lave en hjemmeside, men da jeg er teknisk minded og ikke grafisk, vil jeg høre om der er en som kunne tænke sig at udføre denne opgave. Siden er en personlig, non-kommerciel side. Logoet skal indeholde teksten "www.lundthuen.dk" præsenteret på en pæn måde. Selve billedet skal være 700 x 100 px.
Avatar billede thomaslp Nybegynder
11. december 2004 - 22:00 #1
Jeg fik vist ikke præciseret at det er kun logoet jeg gerne vil have jer til at kigge på. Siden klarer jeg selvfølgelig selv. :)
Avatar billede wanze Nybegynder
12. december 2004 - 02:14 #2
Det er lidt svært at lave noget ud fra det. Kunne du vise os siden den skulle indgå på? Ikke så smart hvis vi laver noget meget mørkt hvis din side er utrolig lys.
Avatar billede thomaslp Nybegynder
12. december 2004 - 13:12 #4
siden er ikke lavet endnu. Kun "skallen" er på plads, men i kan se den lige nu på www.lundthuen.dk. Tak for dine foreslag weblex. Jeg trækker lige tiden lidt og ser om der kommer flere forslag.
Avatar billede thomaslp Nybegynder
12. december 2004 - 13:18 #5
nej...sorry. den ligger på itconsult.lundthuen.dk
Avatar billede thomaslp Nybegynder
12. december 2004 - 13:19 #6
Avatar billede thomaslp Nybegynder
12. december 2004 - 13:49 #7
det jeg nok er lidt ude efter er farver i stil med "windows XP standard look"....altså noget med nogle stærke grønne/blå farver.