Avatar billede barsted Nybegynder
11. december 2004 - 18:24 Der er 3 kommentarer

min computer genstarter hele tiden

jeg sider lige her med et meget alvorlig problem..
min computer genstarte når jeg har sat og spillet CS, den kan også finde på at fryse. 3,0Ghz Prescott kørte den fint, havde bundkortet i 1 måned før, den gang havde den en 2.2Ghz celeron.
rammen køre i Dualchannel. har også prøvet at flytte dem over så de ikke er i Dual. men det gør det bare være, det hjælper heller ikke ved at sætte to stenger Kingston HyperX i, (lånt af meget god ven :D). har også prøvet at få en Northwood 3,0Ghz i. og det har samme resultat.
har også haft bundkortet sent til reparation hos forhandleren, fik svar at de ikke kunne finde en fejl.

før jeg fik min

mit system er...
Windows XP (alle driver er opdateret)
550W Q-tech PSU
3,0Ghz Prescott
abit IC7 (nyest BIOS)
Radeon 9800SE
1 x 512MB Nanya Technology
1 x 256MB noname produkt ID (7F7F640000000000)
40Gb WD hdd
200Gb WD hdd
1 x 120MM fan
5 x 80MM LED fan
4 x katode rør
1 x asus 5232CDR brender

Hvis der er nogen der ude der kan svare på mit problem vil det være skæn herlig.
Avatar billede t_holst Nybegynder
11. december 2004 - 19:37 #1
har du overclocket dit graffikkort?.
Avatar billede barsted Nybegynder
11. december 2004 - 19:41 #2
hele systemet har aldrig været Overclocket.
Avatar billede t_holst Nybegynder
22. december 2004 - 22:04 #3
har du brugt den samme køler som du havde til din 2,2 Ghz i så fald hvor varm bliver cpuen.